Gå til innhold

Ville du gitt din partner en "guilt free pass" på batchlor kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså siste kvelden før ekteskapet, ville dere latt partneren ha en guilt free pass siste kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope!

• Liker 14
Skrevet

Hvis han hadde latt meg få det og, så.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han hadde latt meg få det og, så.

selfølgelig

Skrevet

Nei.

Anonym poster: bd3e825fd1bc334d68c8e6e61129807a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle han ha behov for det? For å ligge med strippere siste kvelden? :vetikke:

Nei, ikke aktuelt her. Han fikk ikke noe sånt siste kvelden som fri mann i det hele tatt, derimot er han ofte på gutteturer og (uskyldige) fester og jobbmiddager nå etter at vi er gift, og jeg tror han setter mye mer pris på det enn å skulle sikle på billige damer en eneste kveld i dritings tilstand... Men det er nå oss.

Anonym poster: 1e929fa5cd23c26c85b40ea04581b61a

• Liker 10
Skrevet

«bachelor»

Det norske navnet for bachelor er ungkar :)

Anonym poster: 4ba4fc22a411a8b109e696a54205e160

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg det? Utroskap er liksom ikke heelt utroskap før vi er gift?

Anonym poster: 630df7109ff18cc4f30adedb3dc6ae87

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor det? Om han har behov for det, eller det er usikkerhet rundt det, så ville jeg revurdert bryllupet.

• Liker 19
Skrevet

Dette blir en helt fremmed problemstilling for meg. En utenkelig situasjon. Hvis jeg trodde at mannen min kunne komme til å ligge med noen andre, hadde jeg ikke giftet med med han. Men han har da sannelig lov til å hvile øynene på hva og hvem enn han vil, før og etter han blir gift. En slik avtale som ts mener, vitner om et ekteskap dømt til å mislykkes. Hvis man elsker og respekterer sin kjære, er man trofast uansett hva. Hadde jeg lagt frem forslag om noe sånn, er jeg veldig sikker på at mannen ville blitt direkte lei seg fordi jeg ikke kjenner han bedre.

• Liker 11
Skrevet

Hvis han har behov for det så trenger han ikke meg.

Og omvendt.

Så enkelt :)

• Liker 16
Skrevet

Nei, hvorfor skal han gifte seg med meg om han trenger det?

• Liker 7
Gjest Spiderpig
Skrevet

Nei. Og hadde han gitt meg det ville jeg vurdert om jeg i det hele tatt ville gifte meg med han.

• Liker 11
Skrevet

Dette blir en helt fremmed problemstilling for meg. En utenkelig situasjon. Hvis jeg trodde at mannen min kunne komme til å ligge med noen andre, hadde jeg ikke giftet med med han. Men han har da sannelig lov til å hvile øynene på hva og hvem enn han vil, før og etter han blir gift. En slik avtale som ts mener, vitner om et ekteskap dømt til å mislykkes. Hvis man elsker og respekterer sin kjære, er man trofast uansett hva. Hadde jeg lagt frem forslag om noe sånn, er jeg veldig sikker på at mannen ville blitt direkte lei seg fordi jeg ikke kjenner han bedre.

Helt enig! Hadde aldri gitt en slik avtale - nettopp fordi det er helt utenkelig.

• Liker 4
Skrevet

kjæresten min har frihet til å gjøre som han vil hele tiden. det har jeg også. vi trenger ingen spesiell avtale akkurat den kvelden, vi eier ikke hverandre. om han har behov for å ha sex med andre kan han gjøre det uansett hva slags dag det er.

det er ikke dermed sagt at vi gjør det.

• Liker 4
Skrevet

kjæresten min har frihet til å gjøre som han vil hele tiden. det har jeg også. vi trenger ingen spesiell avtale akkurat den kvelden, vi eier ikke hverandre. om han har behov for å ha sex med andre kan han gjøre det uansett hva slags dag det er.

det er ikke dermed sagt at vi gjør det.

Klarer virkelig ikke å se for meg hvordan et slikt forhold kan være. Huff.

• Liker 7
Skrevet

Klarer virkelig ikke å se for meg hvordan et slikt forhold kan være. Huff.

det er helt vidunderlig.

å skulle gi kjæresten tillatelse til å ha sex med andre indikerer at det er jeg som bestemmer alle andre dager at han ikke får lov. slik er det ikke, det bestemmer han selv - ergo trenger han ikke noe slikt pass.

jeg kan ikke forestille meg å ha en kjæreste jeg daglig må nekte å ha sex med andre. høres slitsomt ut.

• Liker 3
Skrevet

Når man gifter seg er det vel fordi man er ferdig med slik oppførsel, og ønsker å binde seg til ett menneske man ønsker å leve resten av livet med. Det er jo ikke noe fengsel, men en gledelig hendelse. Noe man skal se frem til.. Har man behov for en slik kveld bør man revurdere om man virkelig har funnet den man vil gifte seg med (mener jeg og sambo).

Så for oss er det en utenkelig situasjon.....

• Liker 4
Skrevet

jeg kan ikke forestille meg å ha en kjæreste jeg daglig må nekte å ha sex med andre. høres slitsomt ut.

Noen av oss er så heldige at vi finner monogame menn vi da, så man trenger ikke å nekte noen noe som helst fordi det er en ferdigskrevet regel for et monogamt forhold.

Anonym poster: bd3e825fd1bc334d68c8e6e61129807a

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...