AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Dater en gutt nå og er så usikker og vet ikke helt hva slags forventninger jeg skal ha. Jeg er veldig redd for å bli såret, og i det ene øyeblikket vil jeg veldig gjerne at vi skal møtes mer, bli bedre kjent og har vel et lite håp om at dette skal bli noe mer. Men på den andre siden er jeg usikker da jeg som sagt er redd for å storme inn i noe og bli såret. Nå har jeg tatt kontakt mest i det siste og begynner å lure på om han liker meg eller ikke.. blir som en 14 år gammel jente! Da jeg følte at han først tok mest kontakt tenkte jeg at jeg skulle vise litt interesse og kanskje få til et møte i helgen (skulle ut med noen venner og tenkte det hadde vært hyggelig å møtes litt casual) det ble ikke noe av da vi sendte noen meldinger frem og tilbake, og jeg ikke turte spørre om vi skulle møtes/tenkte det ikke var så lurt alikevel. Da jeg har vært raskt ute de siste dagene så har jo ikke han fått muligheten til å ta kontakt, så nå føler jeg at det går litt en vei. Men nå trenger jeg noen andres mening, for om han ikke er så interessert så vil jeg trekke meg, så jeg slipper forventningene jeg er i ferd med å få: 1.) Han tok intiativ til å møtes første gang, lagde middag og tok intiativ til kyss 2.) jeg inviterte han til meg vi hadde sex 3.) han tok intiativ 4.) 3 dager helt stille, jeg sender en melding vi sender litt frem og tilbake, jeg svarer ikke på hans siste melding 5.) jeg sender melding vi skriver litt frem og tilbake, samtalen dabber ut. (i teorien har intiativet gått frem og tilbake annenhver gang) han har sagt han synes jeg er pen, søt, morsom, har fine øyne osv. men dette har han sagt ganske tidlig (allerede første date), så det er jo bare første inntrykk (og kanskje noe han bare sier). vi har god sex. og praten går ganske greit. Noen ganger virker han bittelitt nervøs, men noen ganger virker det litt som at han er uinteressert (klarer ikke helt sette fingeren på om det er det første eller siste), kan bli litt stille, ikke smile osv.. Men begge er tilbakeholdne da dette er første ordentlige dating etter brudd. Han sendte en melding og spurte om vi ikke kunne ta det rolig og bli kjent (jeg er enig, men skjønte ikke helt hvor dette kom fra, da jeg på dette tidspunktet var den som hadde vist minst interesse) vi har ikke snakket om dette face to face, så skjønte ikke helt dette. Etter helgen fortalte jeg om en morsom fyr jeg hadde kommet i prat med (nevnte det da vi har en intern spøk, orker ikke forklare greia) han spurte så om han hadde fulgt meg hjem, og jeg sa nei, han sa så at han synes det var dårlig gjort. Hvordan skal dette tolkes?? Han virker som en ganske høflig type, og noen ganger blir jeg litt redd for at han bare svarer for å være høflig og ikke såre meg. Men om han virkelig ikke var interessert så ville han vel ikke holdt samtalen gående? vet dette er veldig teit, men trenger å få høre hva noen andre tror, for jeg er veldig redd for å tråkke feil. Og nå kommer ikke jeg til å ta mer kontakt, så er veldig spent på om jeg hører noe mer. JEG BLIR GAL AV AT JEG ER EN JENTE JENTE, NÅR DET KOMMER TIL SÅNNE TING SOM DETTE, SKAL TOLKE ALT!! sånn skriver det før noen andre skriver det:P Anonym poster: 0ea2afa18fa4fc754bf6e62545a6502a
Sueno Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Langt fint innlegg, men svarer kort siden jeg sovner snart siden det er langt på natt : Inviter ham hjem eller noe. Å snakker du rolig og fint med ham, spør om alt du lurer på tør du ikke, så ta mot til deg. Kommunikasjon er nøkkelen din. Lykke til
Gjest tia Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Gi han en direkte invitasjon. Ellers blir du bare gående å lure og bekymre deg. Er han interessert så MERKER du det. Gutter er enkle sånn. Kanskje han er redd for å ha gitt seg for mye forhåpninger allerede, han høres jo litt "lunken" ut.....men sitt ikke og kast bort tiden. Smi mens jernet er varmt. Ikke vær redd for å gjøre no galt, vise for mye interesse eller lignende. Hvis han ikke er intressert så er det like greit å finne det ut først som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå