Kristi Skrevet 22. mars 2004 #1 Del Skrevet 22. mars 2004 Vi er midt i husbygging, og har bestillt kjøkken, og har vel mer eller mindre bestemt oss for å ha 2 gassbluss og 2 med keramisk topp. Dette er et kompromiss da sambo egenlig ikke vil ha gass mens jeg vil ha kun gass.... Er det noen her som har det slik med to av hver? Jeg vil gjerne kun ha gass så hvis det er noen med gass her som har gode argument som kom med de:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 22. mars 2004 #2 Del Skrevet 22. mars 2004 Har du frittstående komfyr? Hvis ikke så kjøp to platetopper. En med to keramiske topper og en med to gasstopper. Svigerfar har det. Men de bruker bare gassen. Med mindre de trenger 3 gryter da. Platetopper finnes i alle fasoner og størrelser. Hvis du har gass må det være 75 cm opp til vifta. Gass er billigst. Det regulerer også varmen best. Jeg ville valgt gass foran keramisk. Jeg har bare hatt det på hytta, men blir alltid imponert over hvor fort maten blir varm. Men det aller aller beste er induksjonskomfyr. Da får du fordelene fra både gass og keramisk kokepalte. Koster litt ekstra, men absolutt verdt det. Induksjon er mer effektivt enn gass. Samtidig er det lettere å holde plate ren, da maten ikke blir brent fast, slik den lettere kan på en keramisk topp. Og så trenger man ikke skifte gassbeholder samt bruke plass til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå