Almarea Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Er det noen her som har erfaringer med å handle på mybeauty.no? Tar de betalt for frakt? Håper dere kan svare meg
Titti72 Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Frakt Alle pakker fra myBeauty.no sendes i posten som brev. Vi har fri frakt på bestillinger over kr 499. Fast fraktpris er kr 49. Det vil ikke være mulig å spore din forsendelse. På sendinger til Svalbard tilkommer et Svalbardtillegg/ekspedisjonsgebyr fra Posten på kr 195 + pakkeporto på kr 135. Varer til Svalbard faktureres eks. mva. Merk: Har du benyttet betalingsløsning fra Klarna tilkommer et faktureringsgebyr på kr. 49.
Almarea Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2013 Takk for info. Har du handlet der?
Gjest Euforia Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Jeg har ingen erfaringer med dem, men synes det ser trygt ut. Kanskje jeg handler noe derfra senere.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Er det noen som har erfaringer med mybeauty.no og hvor raskt tingene blir sendt? Bestilte noe på søndag som enda ikke har blitt sendt, synes det var litt tregt..? Anonymous poster hash: 08f33...cf5
Nerine_ Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Er det noen som har erfaringer med mybeauty.no og hvor raskt tingene blir sendt? Bestilte noe på søndag som enda ikke har blitt sendt, synes det var litt tregt..? Anonymous poster hash: 08f33...cf5 Det kan ha noe med at det var salg i helgen, og sikkert mange ekstra bestillinger.
scara Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Har bestilt flere ganger - en helt trygg side - og kjempegod kundeservice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå