Gjest trådstarter Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Har vært slutt i 3-4 uker nå. Ingen kontakt. De første ukene stod h*n fortsatt i et forhold. Nå er det tatt det bort Betyr det at h*n har bestemt seg for alltid? At det aldri er håp for oss mer?
Gjest tia Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Men er det ikke slutt da? Er vel naturlig at han tar det bort om dere ikke er i et forhold lenger? Om det er for alltid er det jo ingen som kan si. Er jo mange som finner tilbake til hverandre en eller annen gang. Men hvis det er slutt, så er det det du må ha i fokus, og komme deg videre. For nå.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Vi kjenner deg bare som "trådstarter", og du gir oss ingen andre detaljer enn at det ble slutt for 3-4 uker siden og at det er først nå "i et forhold" er fjernet. Hvorfor må du da anonymisere kjønnet på vedkommende? Anonym poster: 0919aeb15a6017e0019fec67bffb4d40 2
Gjest fjellhamster Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Herregud, snakk med han. Du kan ikke basere et forhold på hva som står på facebook!!! 1
Ellevill Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Herregud, snakk med han. Du kan ikke basere et forhold på hva som står på facebook!!! Nei, enig, eller på oss som ikke har noen forutsetning for å vite dette...
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Men er det ikke slutt da? Er vel naturlig at han tar det bort om dere ikke er i et forhold lenger? Om det er for alltid er det jo ingen som kan si. Er jo mange som finner tilbake til hverandre en eller annen gang. Men hvis det er slutt, så er det det du må ha i fokus, og komme deg videre. For nå. Er slutt jo, men det stod i 3 uker selv om det var slutt, så tok han det bort, så da er det vel ingen håp mer? Vi har ikke hatt noen kontakt siden bruddet.
dobri123 Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Så om dere ikke står i et forhold på Facebook betyr det at det ikke kan bli noe mer? Første steg er jo å snakke med vedkommende. Min samboer og jeg satt oss ikke i et forhold på facebook med en gang og vi bor sammen. Betyr ikke at vi var mindre glad i hverandre eller ikke ville være sammen. Var en så enkel grunn som at de nærmeste visste vi var i lag, og vi visste det. Ikke alt må stå på facebook for at det skal være ordentlig.
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Så om dere ikke står i et forhold på Facebook betyr det at det ikke kan bli noe mer? Første steg er jo å snakke med vedkommende. Min samboer og jeg satt oss ikke i et forhold på facebook med en gang og vi bor sammen. Betyr ikke at vi var mindre glad i hverandre eller ikke ville være sammen. Var en så enkel grunn som at de nærmeste visste vi var i lag, og vi visste det. Ikke alt må stå på facebook for at det skal være ordentlig. Det er jeg helt enig med deg i, har aldri vært opptatt av fb, men må innrømme at det stakk da han hadde tatt det bort. Det tok lang tid før han skrev at han var i et forhold på fb. Han stod som singel før han møtte meg, ja lenge mens han datet meg og, inntil han skrev at han var i et forhold. Nå er det slutt. Gikk omtrent 3 uker etter bruddet før han tok det bort. Står ikke at han er singel heller, bare ingenting. Ser han andre kanskje?
Gjest IkkeBolsjevidkun Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 Første steg er jo å snakke med vedkommende. FEIL! Første steg er å legge ut en facebook-status, andre steg er å oppdatere siviltilstanden i facebook-profilen, tredje steg er å skrive på veggen til den som har dumpa: "HOMOJÆVEL, JEG FIKK IKKE ORGASME UANSETT!!!". Fjerde steg er å snakke sammen. You ain't from around here, are you boy?
dobri123 Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 FEIL! Første steg er å legge ut en facebook-status, andre steg er å oppdatere siviltilstanden i facebook-profilen, tredje steg er å skrive på veggen til den som har dumpa: "HOMOJÆVEL, JEG FIKK IKKE ORGASME UANSETT!!!". Fjerde steg er å snakke sammen. You ain't from around here, are you boy? Hahaha!! Lo jeg godt:) Ikke glem at den facebook statusen du legger ut må være en lang hat melding, og du mååå jo ha med at vedkommende var ræva i senga! 2
dobri123 Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 Det er jeg helt enig med deg i, har aldri vært opptatt av fb, men må innrømme at det stakk da han hadde tatt det bort. Det tok lang tid før han skrev at han var i et forhold på fb. Han stod som singel før han møtte meg, ja lenge mens han datet meg og, inntil han skrev at han var i et forhold. Nå er det slutt. Gikk omtrent 3 uker etter bruddet før han tok det bort. Står ikke at han er singel heller, bare ingenting. Ser han andre kanskje? Er ofte sånn at det gjør litt ekstra vondt når man ser det at det faktisk er over. Ikke alltid man vil forstå det for det gjør som oftes ganske vondt innvendig. Det beste du kan gjøre er å snakke med vedkommende, fortell hva du føler og tenker. Kanskje dere kan få oppklart ting litt bedre. Blir nok ihvertfall ikke bedre om dere ikke snakker sammen. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Ja... Facebook er fantastisk sånn;)
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Er ofte sånn at det gjør litt ekstra vondt når man ser det at det faktisk er over. Ikke alltid man vil forstå det for det gjør som oftes ganske vondt innvendig. Det beste du kan gjøre er å snakke med vedkommende, fortell hva du føler og tenker. Kanskje dere kan få oppklart ting litt bedre. Blir nok ihvertfall ikke bedre om dere ikke snakker sammen. Men han har jo med det bestemt seg, hva skal jeg snakke med han om? Var vel enig i bruddet jeg og, men hadde liksom et håp.. Bruddet var vondt, begge såret hverandre.
dobri123 Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Men han har jo med det bestemt seg, hva skal jeg snakke med han om? Var vel enig i bruddet jeg og, men hadde liksom et håp.. Bruddet var vondt, begge såret hverandre. Du skrev i HI : Betyr det at h*n har bestemt seg for alltid? At det aldri er håp for oss mer? Da forstod jeg det som at du håp det ville bli noe igjen, ettersom du skrev det på denne måten. Beklager om jeg missforstod. Føler du at du vil mer syntes jeg du skal være helt sikker på dette før du prøver å snakke med han om noe, slik at ingen blir mer såret enn nødvendig.
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 Du skrev i HI : Betyr det at h*n har bestemt seg for alltid? At det aldri er håp for oss mer? Da forstod jeg det som at du håp det ville bli noe igjen, ettersom du skrev det på denne måten. Beklager om jeg missforstod. Føler du at du vil mer syntes jeg du skal være helt sikker på dette før du prøver å snakke med han om noe, slik at ingen blir mer såret enn nødvendig. Jeg vet...Det er det som er det vanskelige her. Men når han har tatt det bort , hjelper det ikke akkurat.. Siden han ikke står som singel heller, bare ingenting, kan det jo være han ser en annen. Da vil jeg iallefall ikke ta kontakt..
dobri123 Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Jeg vet...Det er det som er det vanskelige her. Men når han har tatt det bort , hjelper det ikke akkurat.. Siden han ikke står som singel heller, bare ingenting, kan det jo være han ser en annen. Da vil jeg iallefall ikke ta kontakt.. Du taper ingenting på og ta noen sjanser! Livet er for kort til å aldri gjøre det man føler for
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Du taper ingenting på og ta noen sjanser! Livet er for kort til å aldri gjøre det man føler for Takk...får kjenne litt på det. Vente til jeg evt føler for det. Føler egentlig han burde ta kontakt. Hmm, det skal ikke være lett..
Gjest Ts Skrevet 25. februar 2013 #18 Skrevet 25. februar 2013 Hvordan tolke at han har tatt bort forhold status og ikke satt singel, men ingenting? Mente det stod singel ( eller at han søkte kvinner ), før han møtte meg. Jeg er så redd for at han har noe på gang med andre Er det et tegn på det?
Ellevill Skrevet 26. februar 2013 #19 Skrevet 26. februar 2013 Kjære, vene..... Vi har ingen forutsetning til å vite dette. 3
Gjest trådstarter Skrevet 26. februar 2013 #20 Skrevet 26. februar 2013 Hva er mest naturlig å gjøre da? Hva gjør andre når det er over og tar bort forhold statusen. Skriver dere singel når dere er det, og f.eks ingenting hvis dere holder på med noen, evt ingenting selv om dere er single?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå