AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hvor jeg vil med dette innlegget, men trenger og få luftet tankene og få noen utenfårstående meninger tror jeg og veldig rotete skrevet blir d nok vertfall har jeg nå hatt en kompis jeg har kjennt i flere år, vil påstå han er en av di beste jeg har Han har prøvd seg på meg veldig lenge men har ikke tenkt noe over det for føler han er slik med di fleste kvinnfolk. Men så for 3 uker siden så begynte da dette og utvikle seg og vi hadde sex, har mer eller mindre hatt sex hver dag di siste ukene hehe Jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold og syns ting fungerer veldig bra slik vi har det nå (hva nå enn det egentlig er, vi er vell på en måte på g), han har heller ikke det beste rykte på seg siden han har vært med mange jenter og kun er ute etter en ting osv så er da ikke noe jeg lengter etter og dra me meg hjem for og møte mine foreldre og slikt om dere fårstår:P Men jeg er veldig betatt av han, kansje en smule forelsket tilogmed. Alt er liksom så perfekt når vi er sammen(håper bare da at han ikke bare bruker meg slik som han har gjort før med andre jenter) men det er nå egentlig ikke et problem her siden jeg i hovedsak ikke er ute etter ett forhold:) Han påstår han er ferdig med og ligge rundt og rett å slett har lyst til og slå seg litt tilro så vi får se hva han klarer og lure meg med på , men vertfall vi kan snakke om alt, vi er best friends, og der er så utroligt herligt og ha en som en ikke trenger og gå rundt grøten med men kan si ting rett ut til om det er noe Skikkelig happy for tiden :D Men problemet er da: han er 20 og jeg eg 24, jeg syns da dette er en litt stor forskjell, han bryr seg ikke i det hele tatt og sier at jeg ikke må tenke på d men det er ikke så lett å la være... Har fått veldig mange kommentarer og fordommer på det føler jeg, folk spøker og kaller meg pedo osv:P det er greit de bare tuller, men jeg begynner jo da og lure på om det er et lite snev av alvor i det innimellom. Syns det er så merkeligt, fordi om det hadde vært omvendt slik at han var eldst så hadde folk aldri reagert på det en gang :O Men dette får jo da meg til og tvile skikkelig, på om jeg skal gjøre det som gjør meg lykkelig og altså fortsette og være med han, eller om jeg skal høre på andre og finne meg en på min egen alder... Dette hele har jo ført til at jeg prøver og holde det mest muligt hemmelig, men føler ikke det er snillt ovenfor han, kansje han føler jeg er flau over han eller noe :/ Kansje noen innspill fra noen så har vært i samma situasjon? Og ja jeg selv mener jo at min lykke er viktigest, men er ikke så lett altid og vite:P Anonym poster: 7a4b765ca989de580607ea1f4ddf694b Anonym poster: 7a4b765ca989de580607ea1f4ddf694b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Du må lære deg å ikke bry deg om hva andre tenker og mener. Gjør det du vil. Anonym poster: 282e26e31d47ea5f9bd0458e2f7bbed1 1
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Dere er begge i tyveårene, da er det ingen problemer. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Jeg er 30, han 20. Han har muskler og skjegg og er mye høyere enn meg, så "pedo" kan det neppe betegnes som. Intelligent og reflektert er han også, noe som kompenserer for manglende livserfaring. Vi har det kjempefint sammen. Å terge deg for 4 års aldersforskjell i "feil" retning er reinspikka kjønnsdiskriminering. Still spørsmål ved de generelle holdningene disse menneskene har til kjønnsroller neste gang de sier noe. Ingen av dem ville tenkt seg om to ganger om en mann på 24 ble sammen med en dame på 20.
Hjertefisk Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Seriøst? 4 år er jo ingenting! Meeeen, jeg skal ikke nekte for at jeg ikke har tenkt samme tanker som deg en gang! For har vært i lignende situasjon, bare at aldersforskjellen var på 2 år. Usikker som jeg var hadde jeg en periode der jeg ble besatt opptatt av aldersforskjellen på par, og kunne bruke masse tid på å sjekke opp kjendiser på wikipedia, eller bekjente på facebook. Og vettu, det er faktisk ikke så forferdelig unormalt at jenta er en del år eldre en gutten. Faktisk i overasskende mange par jeg kjente var jenta eldst. Jeg hadde bare ikke lagt merke til det eller tenkt noe over det før jeg selv havnet der. Man kan som regel ikke se noen forskjell utseendemessig når det bare er en 4-5 års forskjell. I et av de kjekkeste parene jeg kjente til, var jenta 7 år eldre. Og de var virkelig flotte, vakre mennesker som passet helt perfekt sammen. I et annet par jeg kjente var aldersforskjellen 5 år. Og de har vært sammen i 5 år også. Ble sammen da han var 19. Jo, plutselig oppdaget jeg at jeg hadde en hel hurv med par der jenta var eldre. Mange av disse parene var også spesiellt oppegående mennesker, med mye under topplokket. Kanskje derfor de ikke bryr seg så mye om hva andre synes, og heller velge å følge hjertet? Tenk deg litt om, og du vil se at det ikke er noen andre enn du selv som bryr deg om disse usle årene! 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Ts her, da er det kansje håp allikvell da :D de 4 årene er ikke noe jeg merker når jeg er med han og tenker ikke over at han er yngre enn meg , er som regel bare alle andre så minner meg på det. Er så forbasket irriterende at det skal være så stort fokus på slikt synes jeg:P Men skal prøve og slutte å bry meg å heller fokusere på det som virkelig betyr noe Anonym poster: 7a4b765ca989de580607ea1f4ddf694b
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Gi blaffen i hva andre synes... Jeg er over 30 og liker damer som er alt fra 17-18 til milf. Nå har jeg hatt en flørt med ei som går på VGS. Ventet masse oppstyr da jeg fortalte venner om det. Fikk oppstyr og...fordi de mener det er tøv av meg å være betenkt. Jeg har konkludert med at fordommer mot ung/eldre er på vei ut. Er noen som er høymoralsk enda og grinebitere. Ikke bry deg om det. Men, haha! Du snakker om fire år unna hverandre! Er jo ingenting!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Når du snakker aldersforskjell tenkte jeg 20-25 år mellom dere. 4 år er virkelig ingenting. Anonym poster: 7803e6157602598bcf52c2a3c3b92c5a 1
Gjest Daenerys Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 Hvis noen sier at 4 års aldersforskjell er et problem, er det DE som har et problem. Rareste jeg har hørt på lenge! Hadde det vært 13 og 17 hadde jeg reagert, men 20 og 24??
monoza Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Godt og høre at det ikke bare er jeg som egentlig ikke synes 4 år er så mye:)
missdior Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 4 år er da ingenting! Dere er jo begge i 20-årene også, så det burde ikke være noen som helst som løfter på øyenbrynene. Min kjæreste fikk en del kommentarer osv da vi ble kjærester, for da var jeg 17 og han 25. Vi er enda sammen den dag i dag, og trives godt ilag med hverandre. Aldersforskjell eller ei; er du glad i han, så er du jo det, uansett om han er 19 eller 24?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hvor jeg vil med dette innlegget, men trenger og få luftet tankene og få noen utenfårstående meninger tror jeg og veldig rotete skrevet blir d nok vertfall har jeg nå hatt en kompis jeg har kjennt i flere år, vil påstå han er en av di beste jeg har Han har prøvd seg på meg veldig lenge men har ikke tenkt noe over det for føler han er slik med di fleste kvinnfolk. Men så for 3 uker siden så begynte da dette og utvikle seg og vi hadde sex, har mer eller mindre hatt sex hver dag di siste ukene hehe Jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold og syns ting fungerer veldig bra slik vi har det nå (hva nå enn det egentlig er, vi er vell på en måte på g), han har heller ikke det beste rykte på seg siden han har vært med mange jenter og kun er ute etter en ting osv så er da ikke noe jeg lengter etter og dra me meg hjem for og møte mine foreldre og slikt om dere fårstår:P Men jeg er veldig betatt av han, kansje en smule forelsket tilogmed. Alt er liksom så perfekt når vi er sammen(håper bare da at han ikke bare bruker meg slik som han har gjort før med andre jenter) men det er nå egentlig ikke et problem her siden jeg i hovedsak ikke er ute etter ett forhold:) Han påstår han er ferdig med og ligge rundt og rett å slett har lyst til og slå seg litt tilro så vi får se hva han klarer og lure meg med på , men vertfall vi kan snakke om alt, vi er best friends, og der er så utroligt herligt og ha en som en ikke trenger og gå rundt grøten med men kan si ting rett ut til om det er noe Skikkelig happy for tiden :D Men problemet er da: han er 20 og jeg eg 24, jeg syns da dette er en litt stor forskjell, han bryr seg ikke i det hele tatt og sier at jeg ikke må tenke på d men det er ikke så lett å la være... Har fått veldig mange kommentarer og fordommer på det føler jeg, folk spøker og kaller meg pedo osv:P det er greit de bare tuller, men jeg begynner jo da og lure på om det er et lite snev av alvor i det innimellom. Syns det er så merkeligt, fordi om det hadde vært omvendt slik at han var eldst så hadde folk aldri reagert på det en gang :O Men dette får jo da meg til og tvile skikkelig, på om jeg skal gjøre det som gjør meg lykkelig og altså fortsette og være med han, eller om jeg skal høre på andre og finne meg en på min egen alder... Dette hele har jo ført til at jeg prøver og holde det mest muligt hemmelig, men føler ikke det er snillt ovenfor han, kansje han føler jeg er flau over han eller noe :/ Kansje noen innspill fra noen så har vært i samma situasjon? Og ja jeg selv mener jo at min lykke er viktigest, men er ikke så lett altid og vite:P Anonym poster: 7a4b765ca989de580607ea1f4ddf694b Anonym poster: 7a4b765ca989de580607ea1f4ddf694b Dett er da ingen forskjell. Ser det kansje best når man er helt ung,men med tiden viskes alderen ut. Jeg er 5 år eldre enn min mann,men det er det ingen som tror eller ser Anonym poster: 52bc6af11fa3273bb8c5992f00b12b64 1
monoza Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Ja tror nok ikke folk hadde reagert så mye om det for eks hadde vært 24 og 28, men er vell kansje fordi han er så ung som 20 at folk reagerer:D Men føler meg mye bedre nå, hjalp og få luftet tankene litt med utenforstående folk :D Takk :*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå