Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler av og til jeg kjøper utrolig mye accessorier, særlig når det gjelder belter kommer det stadig noe nytt og fint. Synes at det hoper seg opp med masse fine belter jeg aldri får brukt.

Det samme gjelder jo klær og, men ikke på samme måte. Det er jo ikke SÅ stor forskjell på årets og fjorårets jeans.

Jeg har sikkert over 30 belter, men bare 5-6 som jeg bruker jevnlig, mens av jeans og topper er det sikkert bare 2-3 av hver som ligger og støver ned i skapet

Hva med dere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper knapt tilbehør, gidder ikke å ha så mye "rask" som jeg alikevel ikke bruker... kjøper kun det jeg trenger, som hårstrikker osv. Unntaket er hvis jeg finner noe spesielt.

Men er glad i klær, men bryr meg ikke så mye om fjorårets og årets modell i jeans. Det er jo ikke store forskjellene uansett! Men prøver å la være å kjøpe klær så ofte, selv om det ikke er så lett! Hehe!

Men...det eneste jeg er hekta på er undertøy...så...det er det jeg kjøper istedenfor belter osv ;)

Skrevet
jeg kjøper knapt tilbehør, gidder ikke å ha så mye "rask" som jeg alikevel ikke bruker... kjøper kun det jeg trenger, som hårstrikker osv. Unntaket er hvis jeg finner noe spesielt.

Men er glad i klær, men bryr meg ikke så mye om fjorårets og årets modell i jeans. Det er jo ikke store forskjellene uansett! Men prøver å la være å kjøpe klær så ofte, selv om det ikke er så lett! Hehe!

Men...det eneste jeg er hekta på er undertøy...så...det er det jeg kjøper istedenfor belter osv ;)

men har du mye som blir liggende og støve ned? hvor mange belter har du for eksempel, og hvor mange av dem bruker du?

Skrevet
men har du mye som blir liggende og støve ned? hvor mange belter har du for eksempel, og hvor mange av dem bruker du?

skal vi se...*gå og telle* oi..18 belter! bruker kun det ene fast...altså omtrent hver dag... de andre beltene har jeg kjøpt for flere år siden, eller fulgt med på bukser/skjørt jeg har kjøpt osv.. Men jeg kjøpte meg faktisk 2 belter nylig, for en måned siden - for å ha noe å "bytte på".. hm..! Alle beltene henger i skapet..

Skrevet

Jeg elsker å kjøpe tilbehør, men mye over halvparten av det blir aldri brukt. Det virker ikke som jeg kommer til å lære noen gang heller, for dette har jeg holdt på med i årevis :roll:

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har en god del belter, har nok litt dilla der ja :ler: Men synes jeg bruker de fleste også, og når jeg tenker meg om er det vel få som ligger og støver ned.

Men det er klart at noen brukes oftere enn andre, noen av beltene er mer hverdagslige, mens de men feks store spenner/ strass ol brukes til litt mer pyntede antrekk. Men alle brukes, og et belte kan gjøre mye for et antrekk! Samme gjelder jo vesker også.

Skrevet

Jeg er skikkelig kjedelig og kjøper nesten aldri noe tilbehør, er glad i å kjøpe klær, men prioriterer å bruke pengene på noe annet når det kommer til stæsj...

Skrevet
Jeg har en god del belter, har nok litt dilla der ja  :ler:  Men synes jeg bruker de fleste også, og når jeg tenker meg om er det vel få som ligger og støver ned.  

Men det er klart at noen brukes oftere enn andre, noen av beltene er mer hverdagslige, mens de men feks store spenner/ strass ol brukes til litt mer pyntede antrekk. Men alle brukes, og et belte kan gjøre mye for et antrekk! Samme gjelder jo vesker også.

Da har du sikkert ikke så mange som 30 eller? Jeg og synes det er mye bedre å variere et antrekk med forskjellige sko/accessorier i stedet for å kjøpe helt nye antrekk

Gjest Coral
Skrevet

Da har du sikkert ikke så mange som 30 eller? Jeg og synes det er mye bedre å variere et antrekk med forskjellige sko/accessorier i stedet for å kjøpe helt nye antrekk

Ja det er det jeg mener, at det samme antrekket kan varieres mye hvis man har et annet belte/ andre sko / annen veske til, slik kan det samme antrekket føles "nytt" igjen! Jeg har nok ikke 30 belter nei, men sikkert nærmere 20.. Er ikke hjemme nå så får ikke talt :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Less is more, sier jeg, og bruker sjelden tilbehør som ikke har noen funksjon. Dermed har jeg også ganske få belter, vesker og liknende.

Gjest gjesta
Skrevet

Er det samme med sko for meg det da :)

Kjøper masse sko, spesielt med høye hæler, og så bor jeg i et bakkehøl. Men nå har jeg fått så mange klager av venninnene mine at jeg har så mange sko, og at jeg ikke bruker halvparten engang.Så nå har jeg tatt rev i seil og begynt "prosjekt bruke alle skoene jeg har så langt lageret rekker".

Belte har jeg bare et stykk av og det bruker jeg aldri.

Skrevet

jeg har bare et belte jeg.. Bruker veldig sjelden belter for å si det sånn. Har to par sko og et par støvletter og to par pensko.

Men smykker og sånt begynner jeg å få en del av da, lager selv.

Skrevet
Jeg elsker å kjøpe tilbehør, men mye over halvparten av det blir aldri brukt. Det virker ikke som jeg kommer til å lære noen gang heller, for dette har jeg holdt på med i årevis  :roll:

Hva slags tilbehør kjøper du for det meste? Det går mest i belter for min del. Sliter litt med å kaste eller gi bort alt jeg har blitt så gla i :roll:

Skrevet

Mye sko og vesker + noen belter. Også masse greier til håret som jeg aldri bruker, men som jeg bare må ha :-? Og hvis jeg gir bort noe angrer jeg som en hund, for da kommer det selvfølgelig en anledning hvor jeg synes at det beltet, den vesken og den klypen i håret hadde vært helt perfekt...

Skrevet

Nope, det meste blir liggende i skapet urørt.

Skrevet
Og hvis jeg gir bort noe angrer jeg som en hund' date=' for da kommer det selvfølgelig en anledning hvor jeg synes at det beltet, den vesken og den klypen i håret hadde vært helt perfekt...[/quote']

Vi i norge er å bli "materialister"...født inn i rikdom, og da er det vanskelig å klare å gi noe fra seg også, sliter med det samme med å gi bort en genser f.eks til min lillesøster..selv om jeg ikke bruker den noe særlig! Eller gi den til fretex, pga minnene jeg har hatt med den genseren eller buksa osv.. og akkurat det du sier Cola Girl: Angrer som en hund, selv om kanskje beltet bare ligger og slenger et eller annet sted..

Jeg påstår ikke at "alle" er "materialister", men de som oftest har mye - har som oftest vanskeligst for å gi slipp på tingene sine også... slik som jeg.

Men utenom "å gi bort mine egne ting" elsker jeg å glede andre, det vil si hvis jeg finner noe fint i en butikk til mamman min eller søsteren min, så kjøper jeg det og sender det i posten!

Som jeg har lært: "Den største gleden du kan ha - er å gjøre andre glad!" Synes dette stemmer nokså godt :)

så vi kan vel tenke sånn når vi gir bort noen av tingene våre f.eks til fretex - så vil noen andre få nytte av f.eks det plagget og vil bli kjempe glad for akkurat *den* genseren - selv om den er brukt!

Dette ble kanskje litt langt unna hva tråden egentlig handler om ;)

Skrevet

Jobbet i en butikk som solgte accessorier... Sitter derfor igjen med en haug med belter, vesker, smykker, ørepynt osv...og da er det snakk om oppi 40 vesker og belter... og ellers har jeg mista tellinga..... Kunne ha startet butikk selv med det nesten... mye er brukt èn eller to ganger bare... :trøste: hihi :sjarmor:

hehe... menmen...

"har du mer enn 7 ting eier tingene deg"...har ikke noe imot det jeg!!! :tunge1::ler::kul:

Skrevet

Har alt for mye!! Det meste blir bare liggende og støve ned ja... :ler: Men det er typisk meg, blir revet med når jeg ser noe stilig... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...