Gå til innhold

hvis invitasjonene ikke har riktig adresse? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss så var det mange invitasjoner vi måtte sende, pga folk bor overalt i andre landsdeler.. Flere adresser måtte vi lete opp på nett! Men hva hvis disse ikke er riktig oppdaterte?

Har skrevet avsender bak på konvolutten, er det da slik at vi får brevet i retur om det er feilsendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis de som bor der nå kaster brevet. Mange gjør faktisk det. Det er derfor man skal takke for mottatt innbydelse. Jeg gjør alltid det, men mange gjør ikke. Nå sitter jeg selv og undrer på det samme.

Anonym poster: 7006dd04d6525d2f9c5d1eef69a3e662

• Liker 2
Skrevet

Begynte å tenke på det igår kveld :/

Jeg har fått feil brev noen ganger, men har alltid krysset ut adressen og skrevet "feil adresse", og postet det igjen, og regnet med at posten sende tilbake til mottaker eller leter opp ny adresse..

Æsj, får håpe ingen kaster brevet da! :/ kanskje vi må gå igjennom gjestelisten og spørre om de har mottatt invitasjonen etter en liten stund..

Gjest gurimalla
Skrevet

Hvis du er i tvil om adressen til noen; spør dem via SMS eller facebook.

Skrevet

vi prøvde å få tak i de først ja, men var ikke alle vi fikk tak i.. ikke alle har facebook, og noen svarte ikke sambo når han ringte (men de har jobber hvor de er ¨på sjøen, så ikke alltid så godt å få kontakt om de er ute)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...