Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler av og til jeg kjøper utrolig mye accessorier, særlig når det gjelder belter kommer det stadig noe nytt og fint. Synes at det hoper seg opp med masse fine belter jeg aldri får brukt.

Det samme gjelder jo klær og, men ikke på samme måte. Det er jo ikke SÅ stor forskjell på årets og fjorårets jeans.

Jeg har sikkert over 30 belter, men bare 5-6 som jeg bruker jevnlig, mens av jeans og topper er det sikkert bare 2-3 av hver som ligger og støver ned i skapet

Hva med dere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest bare lille meg...
Skrevet

uff...

Har plenty av duppeditter som bare ligger å slenger!!

Klær bruker jeg flittig så der er det ingenting som støver ned...

Men belter,vesker,hår-ting,osv...har jeg MASSE av!! Og det værste er at mange fortsatt har prislappene på... :sjenert:

Skrevet

Jeg elsker accesories og har store mengder både belter, armbånd/smykker/øredobber, hårpynt - og ikke minst vesker. Men jeg har alt lett tilgjengelig og pent "oppstilt" slik at jeg også er flink til å bruke de. Jeg elsker å være gjennomført og matcher gjerne alt fra undertøy til hårstrikk..

• 3 uker senere...
Gjest Balenciaga
Skrevet

Av accessories bruker jeg det som passer til antrekket av vesker, lommebøker, ur og sko. Det aller meste blir brukt.

Jeg liker ikke mye smykker, ringer, øredobber, etc. Jeg har mye men det meste er gaver.

Men å bruke det er en annen sak.

Jeg bruker en enkel ring, et par enkle diamantøredobber og et armbånd. Faktisk har jeg en ting for armbånd med charms. Slike med tykk lenke i sølv med glasstener i forskjellige farger hengende rundt. Det bruker jeg hele tiden. Kan ha noe å gjøre med at det er umulig å få det av og på alene. :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker svært lite av sånt til hverdags, siden jeg har en jobb hvor jeg ikke får bruke noe som helst av smykker. Da blir det gjerne til at jeg ikke gidder å putte på meg noe når jeg er hjemme heller siden jeg må ta det av med en gang igjen. (Tenker på ringer, øredobber, armbånd, anheng osv...) Det eneste jeg tar på når jeg er hjemme er klokka mi - og jeg har bare èn...

Ellers har jeg egentlig ikke så veldig mye sånt "dilldall" jeg. Har vel 4-5 vesker som jeg veksler på å bruke, belter bruker jeg ikke, og "hårting" bruker jeg svært sjelden siden jeg ikke syns jeg får til å fikse håret, blir bare dumt. Ikke har jeg så mye å velge i av sko heller, fordi jeg er utrolig kresen på sko og sjelden finner noen jeg liker.

K

Gjest gjest1
Skrevet

Eg brukar sikkert ikkje halvparten eingong når det gjeld klede, slikt tilbehør er eg heller ikkje flink til å bruke (men flink til å kjøpe!), og vesker har eg eit heilt skap fullt av nesten! Og der brukar eg omtrent ein tredjedel, trur eg... Sko blir også liggande å støve ned...

Hmm.. Burde tatt ein liten shining og sendt noko til Fretex, kanskje.....?

Gjest Estrela
Skrevet

Har lite av sånt, og bruker enda mindre.

Det jeg har mest av er vesker, har vel 7-8 stk, og av dem bruker jeg under halvparten...

Har også bare ett belte (svart, bredt), skulle hatt fler...

Skrevet

Får slenge meg på de sm sier at de har ALT FOR MYE!. Har veldig mange vesker i alle slags fassonger og ffarger, har akkurat passe med belter, bruker de fleste, men klart mange av dem ligger i skapet alt for lenge uten å bli brukt, har ALT FOR mye av øredobber, kjederhårting, smykker..pleier å kjpe sånt relativt ofte , og derfor blirr ikke sånt brukt veldig mange ganger.. Har mye i sølv av armbånd og fotlenker...masse gaverr, dette blir brukt! :-)

Klær og sko skal jeg ikke nevne engang :oops:

For mye

Skrevet

Jeg bruker sjelden slike duppeditter.

Kjedelig som jeg er, så har jeg alltid på med de samme øredobbene, kjedet og ringene (helt enkle i gull).

Har 2-3 belter i nøytrale farger som brukes til å holde buksa på plass. :wink:

Etter at jeg kuttet ut hel lengde på håret, så ble det ferre hårstrikker og spenner også.

Men jeg har flere vesker enn jeg trenger.

Elsker å kjøpe nye vesker! De fleste lever i 1 måned og blir senere kastet inn i et skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...