Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i en måneds tid datet en fyr jeg møtte på en datingside. Vi har overnattet hos hverandre, hatt sex og jeg har møtt noen av vennene hans. Var ute på byen og da holdt han hånden min og kysset meg offentlig.

Likevel ser jeg han fortsatt er innom datesiden regelmessig (jeg er kun inne for å sjekke ut profilen hans, og vet han ikke har vært inne og sett noe mer på profilen min). Burde jeg fly? Lurer på om dette betyr at han fortsatt leter etter noen andre/bedre eller dater andre samtidig, selv om vi ses ganske ofte. Vet ikke om dette kan bli til noe mer eller ikke, blir i alle fall skeptisk når jeg ser han fortsatt er aktiv der. Vil jo ikke være tidsfordriv eller en reserveløsning. Lurer på om han vil noe mer eller om that's it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo innom datingsidene selv da, og han vil vel da se det? Kanskje han bare er innom fordi han ser du er innom?

Du får spørre ham....

Skrevet

Du kan jo ta å snakke med ham?

Spør om dere er sammen ?

Spør om han fortsatt er datesiden / om dere skal deaktivere dem ?

Spør om det meste du lurer på ?

Kommunikasjon er nøkkelen her :) og for all framtid.

Skrevet

Du kan jo ta å snakke med ham?

Spør om dere er sammen ?

Spør om han fortsatt er datesiden / om dere skal deaktivere dem ?

Spør om det meste du lurer på ?

Kommunikasjon er nøkkelen her :) og for all framtid.

Tviler på at han er innom fordi han ser jeg er det, for han har ikke vært innom min profil noe mer. Virker litt lite nysgjerrig på meg da (selv om vi er venner på fb). Han kan riktignok se at jeg har vært innom og sett på profilen hans, men ikke når jeg har vært det. Nå har jeg ikke hørt fra han på noen dager. Fyren forvirrer meg veldig, for snakker om at han kan hjelpe meg når jeg skal flytte om noen mnd osv, men samtidig er han der inne, senest i dag. Vurderer nå å skaffe en ny profil og ta kontakt via den og se hva han svarer.

Skjønner jeg burde prate med han om det, men synes vi ikke er helt "der" ennå, og vil ikke skremme han bort ved å være pågående. Han er litt reservert. Samtidig kan jeg vel ikke forlange så mye så tidlig, men har brent meg før og vil helst unngå det igjen.

-TS

Skrevet

Er i lignende situasjon, og foreløpig har jeg ikke funnet ut jvordan snakke om det uten å høres krevende ut.

Men vet også at hvis han virkelig likte meg uten å være interessert i å få andre muligheter, ville han ikke være på nettsiden. Så vær forsiktig... Det kan bare bety han vil ta god tid føt han innleder seg i et forhold for eksempel, menxdet kan være så mye som kan såre dwg...

Lykke til videre :)

Skrevet

Hallo!

Menn kan vel være innom av samme grunn som dere er. Kanskje han er usikker og sjekker om du er innom datingsiden?

Så vidt jeg har fått med meg, så ser du ikke når noen har vært innom profilen, men de siste som har vært innom kommer først i listen... Så han vet i så fall sånn omtrent når du var innom sist. Kanskje er han innom for å sjekke om det ligger meldinger der, slik at han kan avvise de som søker kontakt på en grei og høflig måte?

Snakk om å skape problem ut av lite. Snakk med ham!!!!

Skrevet

Fant nettopp en blogg som du burde sjekke ut : http://www.usminket.no/

Her får du svar på det meste. Er midt i samme dilemma med en jeg har datet i ca 2 mnd. Fikk mye selvinnsikt og hjelp der :)

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...