AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Nå trenger jeg hjelp jenter!! Kjøpte min siste dildo for 6-7 år siden, så har ikke peiling på hva som er på markedet, og andre steder å kjøpe på nett, foruten kondomeriet. Så her trenger jeg hjelp, både til valg av nettbutikk (må sende i anonyme pakninger, kan bli kleint på butikken når jeg skal hente pakka), og til valg av utstyr. Jeg stimulerer stort sett klitoris. Har prøvd diverse klitoriss vibratorer, men uten hell. Har de siste 6-7 årene brukt vibrator delen på rabitten (den er kraftig nok), men den slutta å fungere her en kveld. Så, noen som har anbefalinger? Anonym poster: d7405071f5eab2587817c4140a32c67e
Eleutheria Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Jeg pleier å bestille fra extremerestraints.com. Navnet og siden både høres og ser ganske skummelt ut, og det er en god del kategorier som ikke er for sarte øyne, men de har VELDIG godt utvalg av kvalitetsprodukter til en langt rimeligere pris enn man finner i Norge - bla litt rundt i vibrator- og dildo-kategoriene og sammenligne priser med f.eks. Kondomeriet, Erotikknett etc.. Pakkene er diskré og de er ganske kjappe med å sende På toppen av det hele er det en utenlandsk nettside som jeg vil tro det er mindre vanlig å bestille fra for nordmenn, ergo slipper du at dama i skranken kjenner igjen avsenderen. Man skal ikke ha tatt imot mye post eller være spesielt dirty for å kjenne igjen pakker fra f.eks. Erotikknett (eller "E-nett", som det står på pakkene), og selv ikke jeg som har bestilt fra extremerestraints noen ganger husker hva det står på de pakkene Når det gjelder nøyaktig hva du bør bestille er det mer åpent. Wand-vibratorer er jo gjerne ganske kraftige (f.eks. Hitachi Magic Wand, rolls roycen av wand-vibratorer) og kan suppleres med ekstrautstyr som passer både her og der. Er det en ny "rabbit" du er på utkikk etter har de 83 forskjellige typer til at fra 1400 kr til 80 kr om du er så mye som litt glad i analstimuli bør du titte på de smaleste av de tradisjonelle vibratorene; knapt tykkere enn en finger og helt glatte, trengs knapt oppvarming for å bruke en sånn en og de kan "spice opp" det meste. Er du glad i g-punktstimuli bør du sjekke ut g-punktvibratorene ... En klassisk enkel dildo kan også være grei å ha i skuffen. På generell basis vil jeg anbefale det meste fra LeLo; de er pene å se på, solid bygd, ganske stillegående, og de duger. Fordelen med å bestille fra billige utenlandske sider er at du fint kan bestille en smal vibrerende dildo, en tradisjonell, enkel dildo, en brukbar rabbit OG litt annet småtteri for samme pris som en brukbar rabbit ville kostet i Norge ... Så slå deg løs! 1
Yme Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Jeg pleier å bestille fra extremerestraints.com. Navnet og siden både høres og ser ganske skummelt ut, og det er en god del kategorier som ikke er for sarte øyne, men de har VELDIG godt utvalg av kvalitetsprodukter til en langt rimeligere pris enn man finner i Norge - bla litt rundt i vibrator- og dildo-kategoriene og sammenligne priser med f.eks. Kondomeriet, Erotikknett etc.. Pakkene er diskré og de er ganske kjappe med å sende *klipp* Haha, det her hadde du greie på! Har du skapet fult av leker, eller?
Eleutheria Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Haha, det her hadde du greie på! Har du skapet fult av leker, eller? Jeg har ikke leker, jeg har redskaper 2
LadiesMan217 Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Når det gjelder valg av nettbutikk er jeg vel muligens en tanke inhabil, men jeg vet iallefall hvilken jeg ville valgt. Angående kjøp i utenlandske nettbutikker så kán det lønne seg, men det kan også bli en dyr fornøyelse om tollen skulle finne på å stoppe pakka på vei inn i landet. Jeg har bestilt mye fra utlandet, både som privatperson og til nettbutikken, og har både opplevd å få private ordre til 9000,- tollfritt levert, at ordre til noen hundrelapper for nettbutikken har blitt belastet med toll, moms og alt hva Staten kan ønske seg, og alt derimellom. I utgangspunktet skal man vel betale toll og MVA osv. på alt sånt om man bestiller for mer enn 200,- fra utlandet, men det virker som det er nokså tilfeldig om man må bla opp eller ei, så det er litt risikosport å velge den løsningen. Å anbefale produkter sånn på lykke og fromme blir litt vanskelig, men utifra hva du nevner om å stimulere klitoris, hva du har brukt tidligere og vanskene med å finne en bra klitorisvibratorså kan jeg jo nevne Layaspot fra FunFactory. Den er enkel og grei, men veldig effektiv, og får stort sett bare god kritikk. Den skal også være veldig holdbar i forhold til mye annet på markedet. Kan jeg forresten spørre om du husker navn eller modell på vibratoren du hadde tidligere? At slike varer i 6 - 7 år er nemlig nokså imponerende, så det hadde vært artig å vite hva jeg kan anbefale folk i så måte.
Eleutheria Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Når det gjelder valg av nettbutikk er jeg vel muligens en tanke inhabil, men jeg vet iallefall hvilken jeg ville valgt. Angående kjøp i utenlandske nettbutikker så kán det lønne seg, men det kan også bli en dyr fornøyelse om tollen skulle finne på å stoppe pakka på vei inn i landet. Jeg har bestilt mye fra utlandet, både som privatperson og til nettbutikken, og har både opplevd å få private ordre til 9000,- tollfritt levert, at ordre til noen hundrelapper for nettbutikken har blitt belastet med toll, moms og alt hva Staten kan ønske seg, og alt derimellom. I utgangspunktet skal man vel betale toll og MVA osv. på alt sånt om man bestiller for mer enn 200,- fra utlandet, men det virker som det er nokså tilfeldig om man må bla opp eller ei, så det er litt risikosport å velge den løsningen. Min erfaring er at det er såpass mye billigere å bestille fra utlandet at det vil lønne seg selv med eventuelle tollavgifter ... En veldig simpel, vibrerende dildo og en helt enkel dildo uten noe dilldall er jo verdt å ha uansett og trenger ikke (for min del i hvert fall) å være superkompliserte, og jeg har enda til gode å finne sånt til tilsvarende gi-bort-priser i Norge i hvert fall. Slang for morro skyld en dildo til knappe 30 kr på toppen en gang jeg bestilte derfra, og den endte opp med å bli noe av det mer populære i leketøyskuffen. Får man utvendig stimuli av f.eks. partner syns i hvert fall jeg det av og til kan bli litt "masete" med noe mer enn en simpel dildo - hallo, jeg får jo full oppvarting på utsiden, jeg trenger ikke noe som roterer og snurrer rundt og durer på innsiden i tillegg! Ser du nevner Layaspot fra FunFactory også. Her er jeg og fruen delt: Jeg syns personlig den blir for forsiktig. Selv på maks styrke har jeg enda til gode å komme bare ved hjelp av den ... Fruen derimot (som er vesentlig lettere enn meg på orgasmeknappen) kan fint få ti-tjue orgasmer på rad av den lille saken. Nå skal det nevnes at jeg er ganske krevende og egentlig aldri har møtt en vibrator som er kraftig nok (med mindre man teller med den gangen jeg ble overfalt av en kar med magic wand ...), så for de fleste vil sikkert Layaspot være god nok. Eneste ulempen med å kjøpe en Layaspot er at man fort må ut med en del hundrelapper: Hvis man i ettertid finner ut at den ikke er kraftig nok har man kastet litt penger ut av vinduet, for den er igrunn ikke brukandes til noe særlig annet enn klitorisstimuli ...
LadiesMan217 Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 (endret) En veldig simpel, vibrerende dildo og en helt enkel dildo uten noe dilldall er jo verdt å ha uansett og trenger ikke (for min del i hvert fall) å være superkompliserte, og jeg har enda til gode å finne sånt til tilsvarende gi-bort-priser i Norge i hvert fall. Slang for morro skyld en dildo til knappe 30 kr på toppen en gang jeg bestilte derfra, og den endte opp med å bli noe av det mer populære i leketøyskuffen. Får man utvendig stimuli av f.eks. partner syns i hvert fall jeg det av og til kan bli litt "masete" med noe mer enn en simpel dildo - hallo, jeg får jo full oppvarting på utsiden, jeg trenger ikke noe som roterer og snurrer rundt og durer på innsiden i tillegg! Det er så sant som det er sagt, det enkle er ofte det beste. Får bare håpe ingen andre finner det ut, for å selge vibratorer til 30 kroner blir det veldig vanskelig å leve av i lengden. Ser du nevner Layaspot fra FunFactory også. Her er jeg og fruen delt: Jeg syns personlig den blir for forsiktig. Selv på maks styrke har jeg enda til gode å komme bare ved hjelp av den ... Fruen derimot (som er vesentlig lettere enn meg på orgasmeknappen) kan fint få ti-tjue orgasmer på rad av den lille saken. Nå skal det nevnes at jeg er ganske krevende og egentlig aldri har møtt en vibrator som er kraftig nok (med mindre man teller med den gangen jeg ble overfalt av en kar med magic wand ...), så for de fleste vil sikkert Layaspot være god nok. Eneste ulempen med å kjøpe en Layaspot er at man fort må ut med en del hundrelapper: Hvis man i ettertid finner ut at den ikke er kraftig nok har man kastet litt penger ut av vinduet, for den er igrunn ikke brukandes til noe særlig annet enn klitorisstimuli ... Ser helt klart problemstillingen, men basert på TS' beskrivelse antar jeg at en Layaspot med sin 'normale' vibrasjon vil være en passende erstatning for hennes nå avdøde, trofaste tjener. Har forøvrig vært borti flere som har tapt vel så mye penger på helt motsatt vis, ved i sin iver å kjøpe dyre massasjeapparater i klasse med Magic Wand, som du nevner, for så å oppdage at de voldsomme vibrasjonene de leverer er altfor kraftig kost til at de får noe utbytte av dem. Så man har aldri noen garanti for at man treffer blink når man kjøper noe nytt, uavhengig av hvilken ende av skalaen man begynner i. Endret 25. februar 2013 av LadiesMan217
Eleutheria Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Det er så sant som det er sagt, det enkle er ofte det beste. Får bare håpe ingen andre finner det ut, for å selge vibratorer til 30 kroner blir det veldig vanskelig å leve av i lengden. Det ble kjøpt mer enn bare den gummidingsen til 30 kr den gangen altså syns like fullt det var litt morsomt at den billigste, mest primitive saken i naughty-skuffen var desidert mest poppis en ganske lang periode. Ser helt klart problemstillingen, men basert på TS' beskrivelse antar jeg at en Layaspot med sin 'normale' vibrasjon vil være en passende erstatning for hennes nå avdøde, trofaste tjener. Har forøvrig vært borti flere som har tapt vel så mye penger på helt motsatt vis, ved i sin iver å kjøpe dyre massasjeapparater i klasse med Magic Wand, som du nevner, for så å oppdage at de voldsomme vibrasjonene de leverer er altfor kraftig kost til at de får noe utbytte av dem. Så man har aldri noen garanti for at man treffer blink når man kjøper noe nytt, uavhengig av hvilken ende av skalaen man begynner i. Det er forsåvidt et veldig godt poeng. Har ikke så voldsomt mye erfaringer med forskjellige vibratorer og hvordan de funker på forskjellige kvinner, men jeg vet med meg selv at jeg er mildt sagt krevende - selv hun som kjenner kroppen min best kan fint bruke over en halvtime på å få meg til å komme. Er ikke overrasket over at de fleste vibratorer som kan gi en annen kvinne orgasme på få minutter ikke er spesielt effektive på meg ... Hvis man i tillegg legger til i regnestykket at det tok ca 30 sekunder med den magic wanden jeg ble overfalt med har jeg ingen problemer med å skjønne at den kan være plagsomt kraftig for de fleste 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå