Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere som alltid må svare muggent og halvsurt på spørsmål og utsagn som andre kommer med her inne? Helst dere som har prøvd lenge, og er bitter og sur på de det klaffer for før de 12 mndr er gått, og man er blitt langtidsprøvere.

Legger noen ut et bilde av en utydelig strek på en g-test eller el-test, må de alltid realitetsorienteres, for "det trenger jo ikke være positivt".

Kjenner jeg synes det er ekkelt å legge ut spørsmål og kommentarer her, med fare for å bli kappet av hodet på eller parkert i hjørnet etter kort tid.

Anonym poster: 87f72d3295d9a5429d9c0269a3fecb18

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med dere som alltid må svare muggent og halvsurt på spørsmål og utsagn som andre kommer med her inne? Helst dere som har prøvd lenge, og er bitter og sur på de det klaffer for før de 12 mndr er gått, og man er blitt langtidsprøvere.

Legger noen ut et bilde av en utydelig strek på en g-test eller el-test, må de alltid realitetsorienteres, for "det trenger jo ikke være positivt".

Kjenner jeg synes det er ekkelt å legge ut spørsmål og kommentarer her, med fare for å bli kappet av hodet på eller parkert i hjørnet etter kort tid.

Du er ikke alene om og synes det. Overse bøddlene. Bare spør om det du lurer på. De hyggelige dukker alltid opp! :)

Anonym poster: dc1bab31a05aca1989c92ddec9d530c6

• Liker 2
Skrevet

Joda, det er jo selvfølgelig mange kjempehyggelige her inne. Men jeg sitter å leser på svarene andre får, der det kritiseres, misstenkeliggjøres og til en viss grad latterliggjøres, og det føles ikke greit.

Føler liksom at tittelen "Dronningen av bittre barnløse" finnes her inne, i flere personer og forkledninger.

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler ikke det er representativt for svarene her inne. Jeg mener at fleste av oss langtidsprøvere svarer nøkternt og realistisk, og er samtidig i stand til å gi råd.

Men dilling tar jeg meg ikke tid til. Du viser til at man ikke er positiv når man tolker graviditetstester. Billigtester som har ligget og tørket i mange minutter, eller testpinner der man treffer over merket, gir ofte en svak falsk positiv strek, og det er greit at nye prøvere blir realitetsorientert om dette.

Mener du virkelig at vi alltid skal juble "du er siiikkert gravid!"?

Hvis du er redd for å legge ut svar på grunn av de (få) sarkastiske svarene du får er du nok mer hårsår enn det som sunt er. Jeg og mange andre gir et realistisk svar, og blir spørsmålet for hjernedødt klikker jeg meg bare ut av tråden igjen istedet for å komme med sure svar.

• Liker 9
Skrevet

FORDI DE ER MISUNNELIG VEL! :sur: :sur:

Anonym poster: 3353b2972a2606634990db7876cf9d3c

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir irritert over at de samme spm stilles HELE tiden. Det går jo i det minste an å lese et par sider bakover for å se om svaret står der allerede... I tillegg er det så mange spm om dagen som vi åpenbart ikke kan svare på... Feks om du dr gravid.....

Anonym poster: 7bb45365856be14b263cda8facf1f425

• Liker 7
Gjest Trolletrine
Skrevet

Kan tenke meg at mange svarer slik fordi de kanskje har vært i samme situasjon selv, og det gikk galt for dem. Og at de derfor er forsiktig med å gi (falske) forhåpninger til mennesker de tror virkelig ønsker seg barn. Men så skal man jo ikke glemme at det er mange,mange som både blir gravid og føder barn - det er bare lett å glemme at det ofte går bra når man er inne på typiske "prøver-forum".

Skrevet

Æsj. Jeg tror de har det så vanskelig med seg selv at det må gå utover andre.

Kan jo se det i alle abort-tråder og alle " shit. jeg er gravid og vet ikke om jeg skal beholde "-trådene.

• Liker 2
Skrevet

Æsj. Jeg tror de har det så vanskelig med seg selv at det må gå utover andre.

Kan jo se det i alle abort-tråder og alle " shit. jeg er gravid og vet ikke om jeg skal beholde "-trådene.

Kan dere ikke komme med noen eksempler? Har lest flere sider her men kan ikke si at jeg har lagt merke til det samme :klo:

Anonym poster: 7204aa099adc62f5c94793cfb5fbb751

Skrevet

...synes det generelt er muggen stemmning her inne...

Anonym poster: 0140c02fdadf4ae93944323d4c192c04

• Liker 1
Skrevet

Utover at tråden ligger på prøverforumet har den ingen relevans for denne tråden. Det er ikke en eneste langtidsprøver som svarer der, og debatten går på abort, ikke på prøving. Den mest usmakelige kommentaren fra en prøver i tråden er kommentaren TS gjengir i åpningsvedlegget.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er litt for mange av "er jeg gravid"-trådene. Så jeg skjønner at det kan bli noen krasse svar.

Ingen kan faktisk svare på om du er gravid. Bare en test kan gjøre det...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært mye her og lest på prøver-forumet, men jeg kan ikke si at jeg har samme oppfatning!

Derimot er jeg imponert av styrken disse langtidsprøverne viser, og som regel så kommer det en reality-check samt råd og informasjon til spørsmålene. Problemet oppstår vel kanskje hvis noen ikke får det svaret de ønsket, men da er man vel gjerne litt nærtagende.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...