Gå til innhold

Viaplay eller netflix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvdbegge deler? Hvilken er best? Hvem har best utvalg av filmer og serier?

Videoannonse
Annonse
Gjest LadySizz
Skrevet

Personlig synes jeg nok Netflix er bedre. Bedre utvalg i serier,og de har flere filmer som er nyere.

• Liker 2
Skrevet

Viaplay er ustabilt og har dårlig utvalg. Gå for netflix :)

Skrevet

Jeg er faktisk helt motsatt og liker viaplay bedre enn netflix :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker Netflix. Mye bedre utvalg i TV-serier.

Skrevet

Jeg foretrkker å bruke viaplay, og jeg bruker det hver dag

:-P

• Liker 1
Skrevet

Prøvd begge deler og foretrekker viaplay.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har prøvd Viaplay, Netflix og HBO. Har endt opp med de to siste. Har ikke bestemt meg for hvilken jeg velger av de to igjen, men tror det blir til at jeg går for Netflix når jeg er ferdig med The Wire.

Skrevet

Liker Netflix best, men det spørs hvilke interesser du har. Hos Viaplay får du jo sport også

Skrevet

jeg har sånn gratis måned i netflix nå men jeg finner absolutt ingenting der! ingen serier eller filmer jeg håpet var der! dårlig utvalg

Anonym poster: a2347ed1c76450e37f7d0a44aa901f90

Skrevet

netflix fordi vi har det via vår apple tv og betaler mye mindre for netflix. Uten det ville vi ikke valgt noe av dem ,da det dårlige lille utvalget i tjenestene her til lands ikke er verd så mye penger.

Skrevet

Har tilgang til amerikansk Netflix og er helt hekta. Massevis av ting å se på.

Anonym poster: a018f2d9495cfea2d9de5d6c7d3a05ee

Skrevet

Netflix- bytt til amerikansk ip og du har masse filmer

Anonym poster: 02015b6443971b25a3c5b28955e75414

Skrevet

Netflix- bytt til amerikansk ip og du har masse filmer

Anonym poster: 02015b6443971b25a3c5b28955e75414

men da må man vel ha amerikansk bankkort også? Og ikke bare koder?

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

er ikke så vanskelig å skifte til amerikansk netflix :) bare å last ned firefox, også last ned en add-on som heter media-hint, også har man amerikansk netflix :) verre er det ikke.

Anonym poster: 5f522bb3931ae13cda31dd34e1748b36

Gjest Fluttershy
Skrevet

Har både Viaplay og Netflix her i hus. Vanskelig å velge hvilken jeg liker best. Jeg synes Netflix er best på serier og Viaplay på filmer. Når jeg fikk Viaplay var jeg veldig missfornøyd, men de har blitt veldig mye bedre og holder seg relativt oppdatert med filmer.

AnonymBruker
Skrevet

Netflix. Jeg hadde Viaplay helt fra de startet. Det viste seg å ikke være så lett å få "meldt avbud" på det. Ikke kan du gjøre det selv. Du må faktisk sende de mail og be om at de er så snille å slutte å ha deg som kunde. På Netflix kan du si opp kundeforholdet når du vil selv. Som andre sier her, du kan også se på amerikanske programmer hvis du bruker tillegg i nettleseren.

Anonym poster: 511b22395aec51e2884dc550677112e0

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Netflix med Mediahint. Uten er den like dårlig som Viaplay.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Netflix. Jeg hadde Viaplay helt fra de startet. Det viste seg å ikke være så lett å få "meldt avbud" på det. Ikke kan du gjøre det selv. Du må faktisk sende de mail og be om at de er så snille å slutte å ha deg som kunde. På Netflix kan du si opp kundeforholdet når du vil selv. Som andre sier her, du kan også se på amerikanske programmer hvis du bruker tillegg i nettleseren.

Anonym poster: 511b22395aec51e2884dc550677112e0

Ok, jeg hadde Viaplay i prøveperioden og man kunne melde seg ut selv da. Var bare å trykke på en knapp så hadde jeg ikke det mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...