Gå til innhold

Vi har ikke hatt sex, er det noe galt? Eller er han bare jomfru?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har truffet samme gutt i 7 mnd nå og vi har det kjempe fint sammen. Han er verdens søteste og er virkelig helt perfekt! Vi har jo med tiden blitt kjærester, men det er en veldig sentral ting som ikke har skjedd enda - vi har ikke hatt sex.

Jeg har tidligere vært i et forhold som varte i mange år. Dette tok slutt for over et år siden, og jeg har altså ikke hatt sex siden da. Begynner å bli mildt frustrert. :murvegg:

Det er som om det bare ikke ligger i luften eller er naturlig for han. I starten syntes jeg det var kjempe bra og jeg følte at han respekterte meg og det at jeg trengte tid til å komme meg etter et så langt forhold. Nå derimot, er jeg bare blitt stresset, frustrert og redd. Hva er det som er galt? Er han jomfru? Aseksuell? Har han en sykdom? Eller har han bare noia?

Vi har delt seng gud vet hvor mange ganger, og jeg føler at han absolutt er komfertabel når han er sammen med meg. Det nærmeste vi har kommet noe som helst seksuelt var litt klumsete tafsing på et sent nachspiel. Jeg har ikke tatt til mot til å konfrontere han med det, da jeg har helt panikk for hva svaret kan være! Og jeg vil ikke prøve å sette han opp i et hjørne eller noe heller, redd for at han skal misforstå. Har prøvd å ta initativ på veldig mange forskjellige måter, men jeg får liksom ikke ting jeg gjør mot/med han tilbake - og det gjør at jeg rett og slett ikke får noe mot til å fortsette å prøve. I tillegg er jeg redd for at jeg gjør noe feil, om jeg ikke er pen nok, ja, uansett hvor dumt det høres ut. For han er virkelig en drøm å se på!

Jeg vet vel innerst inne at jeg bare må sette meg ned og snakke med han om det, jeg aner bare ikke hvordan. Kan ikke se for meg selv med noen andre, vi har så mye til felles og han gir meg så utrolig mye (bortsett fra dèt ... ). Trodde jeg aldri skulle komme i denne situasjonen!

Han har aldri vært i noe forhold, og utifra vennekresten hans, vet ikke de om han noen gang har hatt sex heller (ikke det at jeg har satt meg ned og spurt de - de som har kommet til meg og vært nysgjerrige). Han er like gammel som meg - 23 år.

Hilsen en forelsket og seksuelt frustrert jente :bond:

Endret av idapida89
Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet

Snakk med ham? Ta initiativ selv?

Blir overraska over hvor dårlig folk er på å kommunisere!

• Liker 4
Skrevet

Snakk med ham? Ta initiativ selv?

Blir overraska over hvor dårlig folk er på å kommunisere!

Initiativ har jeg tatt og det har ikke akkurat vært vellykket. Det blir tullet bort, eller så er det alltid en unnskyldning. Har vel kanskje ikke prøvd hardt nok, ikke vet jeg. Det er bare vanskelig når man er dødelig forelska og redd for å gjøre noe som helst feil!

Gjest Riskjeks
Skrevet

Initiativ har jeg tatt og det har ikke akkurat vært vellykket. Det blir tullet bort, eller så er det alltid en unnskyldning. Har vel kanskje ikke prøvd hardt nok, ikke vet jeg. Det er bare vanskelig når man er dødelig forelska og redd for å gjøre noe som helst feil!

Skjønner det siste. Men du må nok bare si det rett ut til denne fyren, høres det ut som.

Skrevet

Kan han være homofil? Ei venninne av meg holdt på med en fyr i tre år, og det viste seg at han var homo. Alle forsøk på å snakke om det ble avfeid, og han oppførte seg som kjæresten hennes hele tiden.

Skrevet

Skjønner det siste. Men du må nok bare si det rett ut til denne fyren, høres det ut som.

Ja ...

Skrevet

Kan han være homofil? Ei venninne av meg holdt på med en fyr i tre år, og det viste seg at han var homo. Alle forsøk på å snakke om det ble avfeid, og han oppførte seg som kjæresten hennes hele tiden.

Oi ..

Kan virkelig ikke tro at han er det, han er en ordentlig manne-mann, og forguder damer. Han som tok initativ til å prøve seg på meg også den aller første gangen. Og han ga ikke opp. Så kan bare ikke tro at han skulle være det! :klo:

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det høres rett og slett merkelig ut at en ung mann ikke har tatt initiativ til sex med kjæresten sin gjennom 7 mnd... Er han også "enig" i at dere er kjærester? Omtaler han deg som kjæresten?

Skrevet

Spør ham, feks "Hva mener du om parforhold og sex" eller rett ut "skal vi ha sex". Jeg synes det er trist at kjærestepar ikke kan snakke om slike ting en gang! Nytter ikke å hinte, det er bedre å få svar med en gang på hvorfor han ikke vil (om han ikke vil).

Anonym poster: de0d89639d2c6772cc1fb388fa979f87

• Liker 2
Skrevet

Oi ..

Kan virkelig ikke tro at han er det, han er en ordentlig manne-mann, og forguder damer. Han som tok initativ til å prøve seg på meg også den aller første gangen. Og han ga ikke opp. Så kan bare ikke tro at han skulle være det! :klo:

Sorry, men akkurat det er det jo tydelig at han ikke gjør, homo eller ei.

Skrevet

Det høres rett og slett merkelig ut at en ung mann ikke har tatt initiativ til sex med kjæresten sin gjennom 7 mnd... Er han også "enig" i at dere er kjærester? Omtaler han deg som kjæresten?

Jeg synes det er utrolig merkelig selv, og tro meg, har kvernet igjennom dette i hodet mitt utallige ganger. Ja, han er enig i det. Han omtaler meg som kjæresten sin til alle han kjenner. Jeg har møtt familien hans, han min, han gjør og sier utrolig mye fint til meg, vi skal på ferie sammen i sommer .. Jeg skjønner ingenting!

Skrevet

Er det så vanvittig å tro at han kanskje vil spare seg til han får sterkere følelser for ts eller til ekteskap?

Anonym poster: 06c14694c63516cc09f49e85841199b1

Skrevet

Er det så vanvittig å tro at han kanskje vil spare seg til han får sterkere følelser for ts eller til ekteskap?

Hadde det vært tilfelle hadde han nok kommunisert det fra begynnelsen. Det han diver med er å unngå temaet helt, og man kan jo undres hvorfor.

Jeg hadde bare spurt rett ut "hvorfor vil du ikke ha sex med meg?"

Skrevet

Nei, absolutt ikke! Men da ville jeg gjerne ha visst om det. Det er en ganske relevant ting i et forhold, i allefall for meg. Og helt seriøst, om det er det som er greia, respekterer jeg det og venter. Men det er da igjen en ting jeg trenger å vite!

Gjest Riskjeks
Skrevet

Når de har sovet i samme seng osv synes jeg det, ja.

Skrevet

Hadde det vært tilfelle hadde han nok kommunisert det fra begynnelsen. Det han diver med er å unngå temaet helt, og man kan jo undres hvorfor.

Jeg hadde bare spurt rett ut "hvorfor vil du ikke ha sex med meg?"

Ja. Rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Stopper han deg fra å eskalere?

Skrevet

Stopper han deg fra å eskalere?

Ja.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Ja.

Og dette har du levd med i 7 mnd uten å spøre om hvorfor? :overrasket: Tror jeg hadde spurt etter bare én gang, jeg...

• Liker 2
Gjest Anonymleser
Skrevet

Forsøkt å bare gå rett på sak? Drikk dere fulle på en fest, så forsøk å forsøre han. Han må jo bli vill i trusa om du begynner å ta han nedentil da, hvis ikke tipper jeg han er homofil desverre og at du er ett "cover". :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...