Zzyzx Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Det har jo blitt så populært de siste dagene, og hest er godt det. Så jeg er på jakt etter ditt aller beste tilbehør til hestebiff. Gjerne vinanbefalinger også.
Hunmedham Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Klassisk bifftilbehør. Poteter i en variant, soppstuing, haricort verts, løk, en saus hvis du dropper fløtestuet sopp. Rødvin fra Cahors, Languedoc eller Rhone. Rustikk.
Hunmedham Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Skravler han, si si at det ble litt for intimt - men at han ikke fikk den opp. ;-)
LittDiva Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Skravler han, si si at det ble litt for intimt - men at han ikke fikk den opp. ;-) What?!?! 2
Pingting Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Nammmm, hestebiff! Vi har laget det et par ganger. Tror vi hadde gnocchi stekt i smør og salvie til sist. Og ovnsbakte, honingglaserte cherrytomater. Vinanbefaling: en god brown ale
Zzyzx Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2013 Haha, jeg satt jo en hel natt og glodde på TV2 nyhetskanalen, så jeg vet ikke helt hvor mange ganger jeg så at øl er den nye vinen. Sikkert 15. Mest glad i amber ale, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå