AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Hei det er meg som satt med piller istad.jeg ringte til legevakta og ble henvist til psyk.avd.men mannen min er sur for jeg har kommet hit.keg forklarer at jeg vil bli frisk for sønnen min men han er sint han sier jeg stikker unna ansvar og lar han være alene med ungen han forstår ikke noe av det jeg sier. Kanskje han elsker meg ikke lengere, for hvis det er et hvert menneske i verden er så langt nede og ber om hjelp så hjelper man men han hater meg legger på telefonen når jeg snakker mef han om situasjonen. Men takk til dere alle som svarte meg med så mye omtanke det har ikke mine egne gitt meg.takk Anonym poster: 04296f02362d7c520abe16001f8b8f72
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Det var en rask innleggelse! Og du bare satt deg rett ned på pcen for å søke råd på KG? Skal du ikke snakke med noen ansatte på avdelingen i stedet? Det er vel derfor du er der? Anonym poster: e8f564b3a66ebbfeb46d1f9a900cb634
Alvina Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Det var en rask innleggelse! Og du bare satt deg rett ned på pcen for å søke råd på KG? Skal du ikke snakke med noen ansatte på avdelingen i stedet? Det er vel derfor du er der? Anonym poster: e8f564b3a66ebbfeb46d1f9a900cb634 Man får ikke snakket med noen ansatte før tidligt dagen /helga derpå, og jeg regner med ansatte at det er sykepleiere eller psykolog. Virkeligheta er at en innlagt får pratet i en halv time ukentnlig med psykolog og de fleste andre som jobber på en klinikk enten kunne jobbet som veketere, bortset fra de få utdannete sykepleierne som faktisk prøver å gjøre en jobb, men de er i undertall og får ingen oppfølging.
Mascuri Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Ts her.De på legevakta vet om situasjonen via min psykolog når det er ille som idag kan jeg ringe å få hjelp.det er lenge siden sist jeg var innlagt.og jeg har fått pratet med vakthavendelege men de som jobbet her er opptatte då jeg har ingen andre å dele min situasjon med.
kaffemor Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Lykke til! Bra du oppsøkte hjelp (og han mannen din høres jo helt idiot ut)
Mascuri Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ts her takk Endret 25. februar 2013 av Mascuri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå