Gå til innhold

skuffet over svigerbror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære skal gifte oss til sommeren. Dette er godt planlagt og datoen ble satt for nesten to år siden. Vi bestemte oss tidlig for vi vill gifte oss i utlandet og ville også invitere nærmeste familie ditt. Derfor god tid for og ha mulighet til og planlegge dette økonomisk og praktisk. MIn samboers bror og hans samboer har hele tiden sagt de ville bli med men så bestemmer de plutselig for og gifte seg selv. Vi viste ikke noe om forlovelse før innbydelsen kom i postkassa. De gifter seg i underkant av to måneder før oss. etter dette hører vi omtrent ikke noe fra dem så kjæresten min bestemmer seg for og høre med foreldrene om de kan hjelpe dem økonomisk med og få reist. De svarer ja til dette og vil dermed dekke flybilletter og hotell samt noe lommepenger. vi har og tenkt og bidra her for som min samboer sa til broren så er det viktigere for oss og få dem i vårt bryllup enn og få kopper og kar til vårt bryllup. Ønsker foreldrene heller skal bruke det dem tenkte gi oss i bryllupsgave på og sende dem avgårde. Etter vi sa dette til broren er det musestille fra han. Dette er 1 måned siden. Jeg merker min kjæreste blir veldig skuffet da det nå ser ut til at han ikke får noe familie med seg mens jeg får mange av mine slekninger i bryllupet.

Aller mest skuffet er vi over at de ikke vil snakke med oss. vi er voksene mennekser og ville akspeptert at de ikke har mulighet til og dra men skulle bare ønske de kunne fortalt dette. Virker som de bare bryr seg om sitt eget bryllup nå. Kommenterer aldri noe på vår hjemmeside ang bryllup men er veldig aktiv på sin egen side. Er nesten som vi nå ikke har lyst og dra i deres bryllup i det hele tatt, men får vel bare dra og smile pent. Vi må reise til den andre siden av ladet for deres bryllup og det vil jo koste oss noe dette og. Nesten fristet til og si vi ikke har råd og dra for vi må spare til vårt eget bryllup.

Jeg mener man får til det man vil. Dette handler om prioriteringer. De har tydligvis bortprioritert oss så derfor tenker jeg at kansje vi og skal bortpriotere dem eller blir det helt feil og tenke slik?

vi forstår ikke alle kan reise og har akspeptert helt og fult at endel ikke kan dra men dette handler om noen som har sagt de skal dra for så og ikke dra. Er da man blir skuffet. Vi begynner og tro de er sure på oss eller noe.

Anonym poster: 7d550e0a036eb3ed718b078bf97f3ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
Skrevet

ring og snakk med dem, folk er tilsnakkendes som regel

Skrevet

Har du ikke laget flere tråder om dette? Dere som skal dra med dere alle sammen bort til USA og ikke har planer om å spandere middag på gjestene en gang?

Isåfall skjønner jeg godt om folk takker nei. Jeg hadde aldri reist halve verden rundt for å se på en vielse, uten å få så mye som en middag.

Anonym poster: d127b14637ebaf42639799b75f21cc93

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har du ikke laget flere tråder om dette? Dere som skal dra med dere alle sammen bort til USA og ikke har planer om å spandere middag på gjestene en gang?

Isåfall skjønner jeg godt om folk takker nei. Jeg hadde aldri reist halve verden rundt for å se på en vielse, uten å få så mye som en middag.

nei ikke oss det. Vi skal spandere tre retters middag. med tilhørende drikke av alle varianter. Så limosin fra vielsen til middag og sigtseeing.

Endret av angelica100
Skrevet

nei ikke oss det. Vi skal spandere tre retters middag. med tilhørende drikke av alle varianter. Så limosin fra vielsen til middag og sigtseeing.

Ok, da beklager jeg.

Men du har startet en nesten helt lik tråd før.

Skrevet

Men det er dere som skal gifte dere i Usa? :)

Enig med mange over meg, ta en telefon dere kommende bruder har sikkert mye å snakke om som er hyggelig. :)

Gjest GetOverIt
Skrevet

Virker som de bare bryr seg om sitt eget bryllup nå. Kommenterer aldri noe på vår hjemmeside ang bryllup men er veldig aktiv på sin egen side.

Hva forventer du? Selvsagt bryr de seg om sitt eget bryllup. At dere gifter dere er ikke det største i livet til alle andre.

Skrevet (endret)

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Du skriver som om svigerbror ikke har møtt opp i bryllupet deres. Men dere har jo ikke giftet dere enda?

Og har dere forsøkt å ringe dem selv eller har dere bare latt all kommunikasjon gå igjennom svigerforeldre?

Endret av Armitage
Skrevet

Du skriver ikke noe om at de har sagt at de ikke kommer heller, bare at dere ikke har snakket med dem.

Anonym poster: efcc25592c3f27cb69f771d54db730e3

Skrevet (endret)

Har skikkelig deja vu nå - sikker på at det ikke er laget en tråd om dette før for en stund siden? :klo:

edit: fant den jeg tenkte på

Endret av melly666
Skrevet

Har skikkelig deja vu nå - sikker på at det ikke er laget en tråd om dette før for en stund siden? :klo:

edit: fant den jeg tenkte på

Virker som TS egentlig bare leter etter feil hos svigerfamilien.

TS. Bare fordi du skal gifte deg betyr ikke at verden spinner rundt deg.

Anonym poster: bf8e5f782e4e67593581eb76e2c3439e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...