AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Kjæresten min og søsteren hans spiøøer gitar og synger hver gang vi besøket dem eller omvendt. Hun er 16 år om noen lurer. Jeg tror jeg blir gal. Øving på instrumenter eller sang er noe av det mest irriterende og uinteressante jeg hører på. Mener ikke at de spiller/synger stygt men de er ikke særlig begavet noen av dem. Så det blir mer dom et irritasjonsmoment enn hygge når de setter i gang. Og de spiller og de spiller i timesvis. Hva får dem til å tro at det er greit å sitte å lage ulyder rett foran nesa på folk? For ulyder er det når ingenting er sammenhengende men bare masse bakgrunnsstøy. Og dette skjer ofte hjemme hos min nye svigermor (jeg og kjæresten har nettop blitt sammen) Så jeg får liksom ikke helt til å si fra at de må se og pelle seg et annet sted, når det ikke er mitt hjem. Hvordan fortelle det på en fin måte? Uten at de blir sure og at det ender med dårlig stemning. ..? Anonym poster: 79b3eeb833d9ff08a0d8da96289ef331
Avalon Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Vet du hva, deres hjem, deres hobby. Liker du det ikke så gå hjem. 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Vet du hva, deres hjem, deres hobby. Liker du det ikke så gå hjem. Okei men hva når det skjer hjemme hos oss da? Kan dessverre ikke bare jage dem ut heller.. Har ingen rom til overs så de må sitte foran meg i stua eller så må de sitte på kjøkkenet. Hjelper ikke mye da vi har åpen kjøkkenløsning..... Anonym poster: 79b3eeb833d9ff08a0d8da96289ef331 Anonym poster: 79b3eeb833d9ff08a0d8da96289ef331
Mermaid Blues Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Kjæresten min og søsteren hans spiøøer gitar og synger hver gang vi besøket dem eller omvendt. Hun er 16 år om noen lurer. Jeg tror jeg blir gal. Øving på instrumenter eller sang er noe av det mest irriterende og uinteressante jeg hører på. Mener ikke at de spiller/synger stygt men de er ikke særlig begavet noen av dem. Så det blir mer dom et irritasjonsmoment enn hygge når de setter i gang. Og de spiller og de spiller i timesvis. Hva får dem til å tro at det er greit å sitte å lage ulyder rett foran nesa på folk? For ulyder er det når ingenting er sammenhengende men bare masse bakgrunnsstøy. Kan trøste deg med at ingen her i verden har noen form for naturlig begavelse innen musikk (eller noe annet for den del) - om man skal bli flink må man faktisk øve, og man må øve mye. Hva de foretar seg i foreldrenes hjem når du er på besøk kan du strengt talt ikke si noe på. Om det plager deg at de øver hjemme hos deg får du diskutere med samboeren din om de kan øve mens du ikke er hjemme, eller om de heller kan ta det hos foreldrene hans. Dere må rett og slett snakke sammen - mest trolig er han ikke klar over at det plager deg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Dere har nettopp blitt sammen, men bor allerede sammen? Siden du skriver 'hjemme hos oss' og tydeligvis har hatt lillesøsteren på besøk flere ganger. Høres rart ut hele greia. Hvorfor er du så ofte hos 'svigermor', da? Du kan jo lett unngå disse situasjonene ved å ikke henge så mye med lillesøsteren og heller med kjæresten din, noe som også er vanlig siden dere nettopp ble sammen. Anonym poster: 9eac6a483f59f909db318e3d068b291e 4
Gjest Cuntzilla Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Det høres fryktelig irriterende ut, ja! Mannen til ei venninne har en tendens til å dra frem gitaren og sitte og klimpre på den imens vi andre som er på besøk sitter og prater. Får litt lyst til å knuse den over hodet hans av og til, men det er jo ikke akkurat helt på sin plass for meg å begynne å bitche om det føler jeg - det får kona hans stå for Ville nok spurt samboeren om ikke han og søsteren kunne planlagt sine jam sessions hos oss når jeg var ute, og ellers holde det hos svigers. Endret 24. februar 2013 av Cuntzilla 1
Sueno Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Snakk sammen ! Si det på en høflig og fin måte
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Det høres fryktelig irriterende ut, ja! Mannen til ei venninne har en tendens til å dra frem gitaren og sitte og klimpre på den imens vi andre som er på besøk sitter og prater. Får litt lyst til å knuse den over hodet hans av og til, men det er jo ikke akkurat helt på sin plass for meg å begynne å bitche om det føler jeg - det får kona hans stå for Ville nok spurt samboeren om ikke han og søsteren kunne planlagt sine jam sessions hos oss når jeg var ute, og ellers holde det hos svigers. HAHA!! Anonym poster: 93784933ae84a346cf0b383720fc5d56
Tibbie Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Vet du hva, deres hjem, deres hobby. Liker du det ikke så gå hjem. Lol, skal man bare ha respekt for andre om man er i deres hjem?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Kan trøste deg med at ingen her i verden har noen form for naturlig begavelse innen musikk (eller noe annet for den del) - om man skal bli flink må man faktisk øve, og man må øve mye. Hva de foretar seg i foreldrenes hjem når du er på besøk kan du strengt talt ikke si noe på. Om det plager deg at de øver hjemme hos deg får du diskutere med samboeren din om de kan øve mens du ikke er hjemme, eller om de heller kan ta det hos foreldrene hans. Dere må rett og slett snakke sammen - mest trolig er han ikke klar over at det plager deg. Det er reinspikka løgn Anonym poster: 6f0289c9e0cb1ff480ebcbfd24696c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå