Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har normal hud, men i perioder uren hudtilstand. Kan jeg bruke ansiktsskrubb da, eller vil jeg få mer acne av det?

Anonym poster: 723c0f8f5db647671d5e5f82f235a87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du bruke det. Skrubben fjerner døde hudceller, de døde hudcellene kan gi kviser.

Anonym poster: cafc2ce2dca2be16e72ebb35fd6ca4ab

Skrevet

Så lenge du holder deg til skrubbing en, max to ganger i uken, så går det fint, selv med utbrudd (Forutsatt at vi snakker moderate utbrudd, ikke kjøttbolleansikt-utbrudd!). Bare ikke skrubb så hardt at du blir sår, vær lett på hendene :)

Skrevet

Så lenge du holder deg til skrubbing en, max to ganger i uken, så går det fint, selv med utbrudd (Forutsatt at vi snakker moderate utbrudd, ikke kjøttbolleansikt-utbrudd!). Bare ikke skrubb så hardt at du blir sår, vær lett på hendene :)

Hadde byllelignende utbrudd for ca. et år siden, men er redd for at jeg skal få det tilbake dersom jeg nå begynner med skrubb.

Skrevet

Det skal nok gå helt fint så lenge du ikke gnir for harde livet og overdriver bruken :) Kjøp en skrubb med mange, men små og fine korn og bruk den en gang i uken.

Skrevet

Det skal nok gå helt fint så lenge du ikke gnir for harde livet og overdriver bruken :) Kjøp en skrubb med mange, men små og fine korn og bruk den en gang i uken.

Da skal jeg kjøpe det. Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Er det forresten noen som vet om en spesiell skrubb som er tilpasset acnehud?

Skrevet

Jeg foreslår MD formulation sin skrubb eller dead sea spa magic sin ansiktsskrubb. Begge disse er gode alternativer :)

Skrevet

Jeg foreslår MD formulation sin skrubb eller dead sea spa magic sin ansiktsskrubb. Begge disse er gode alternativer :)

Takk igjen for svar! Jeg ser de også har peelingkrem i Spa Magic-merket. Hva er forskjellen på peelingkrem og skrubb, i grunn?

Skrevet

Akkurat det samme, skrubb er det norske ordet, peeling er det som brukes på engelsk, men som vi nordmenn stadig bruker :) (Men det er så klart peelingkremen i serien som er aktuell, saltskrubben er for kroppen!)

Skrevet

Akkurat det samme, skrubb er det norske ordet, peeling er det som brukes på engelsk, men som vi nordmenn stadig bruker :) (Men det er så klart peelingkremen i serien som er aktuell, saltskrubben er for kroppen!)

Akkurat, ja. Rett før jeg bestilte saltskrubben til kroppen her. :fnise: Tusen takk,igjen,for at du svarte.

Skrevet

Den er god, men grov, så å få den i ansiktet ville ikke vært godt ;) Men den til ansikt er veldig god, jeg har brukt denne som ett syrefritt alternativ til skrubben fra MD i ett år nå, har fortsatt mye igjen.

Skrevet

Den er god, men grov, så å få den i ansiktet ville ikke vært godt ;) Men den til ansikt er veldig god, jeg har brukt denne som ett syrefritt alternativ til skrubben fra MD i ett år nå, har fortsatt mye igjen.

Ja, jeg tenkte det samme når det gjelder syrefrie produkter. Tåler ikke så godt MD. Lover bra dette da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...