Gå til innhold

Gråkallen til fots vinterstid. Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lyst til å gå opp Gråkallen i morgen, men jeg har ikke ski. Kan jeg gå til fots nå vinterstid, eller må jeg ha ski? Er ikke intr. i å ødelegge noen skiløyper.... Noen lokale trøndere som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert litt sent nå, og det er vel ikke noe fristende å dra dit i dette været! Men du kan jo gå langs bilvegen :) Ellers så har jeg sett flere som har gått til fots i skiløypene. Så lenge man ikke driver og tramper oppi selve sporet, så er det vel ikke noe problem :)

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt sent nå, og det er vel ikke noe fristende å dra dit i dette været! Men du kan jo gå langs bilvegen :) Ellers så har jeg sett flere som har gått til fots i skiløypene. Så lenge man ikke driver og tramper oppi selve sporet, så er det vel ikke noe problem :)

Det er det, fordi det på siden brukes til skøyting.

Anonym poster: 04772a595d394f5c18617aadd449da10

Skrevet

Æsj... Jeg trodde du hadde sett en underjordisk som var ute og trimmet! ;)

Skrevet

Det er det, fordi det på siden brukes til skøyting.

Det på yttersidene også? Det gjør man vel i midten?

Gjest Eurodice
Skrevet

Æsj... Jeg trodde du hadde sett en underjordisk som var ute og trimmet! ;)

Det tenkte jeg også :fnise: .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er gråkallen til fots vinterstid:

15e.jpg

Anonym poster: 7b8b0867d00fb786c743acff2d68e787

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Her er gråkallen til fots vinterstid:

15e.jpg

Anonym poster: 7b8b0867d00fb786c743acff2d68e787

:lol:

Skrevet

Det er dessverre et problem at folk går i skisporene, også i midten, så vil gjerne unngå det. Jeg går jo til Skistua langs veien, men er vel ikke bilvei helt til toppen? Nå er det vel ikke noe særlig skiføre igjen i bymarka etter uværet? Eller hvordan er det? Vurderer å ta med meg skiene mine opp til Trondheim igjen nemlig, er på ferie i Oslo nå ;)

Skrevet

Det er dessverre et problem at folk går i skisporene, også i midten, så vil gjerne unngå det. Jeg går jo til Skistua langs veien, men er vel ikke bilvei helt til toppen? Nå er det vel ikke noe særlig skiføre igjen i bymarka etter uværet? Eller hvordan er det? Vurderer å ta med meg skiene mine opp til Trondheim igjen nemlig, er på ferie i Oslo nå ;)

Jeg hørte at naboen drev og styrte med skiene sine ute i oppgangen i går, så jeg vil anta at det er snø i marka ;) Den snøen der blir jo liggende leeeeenge, særlig den i løypene fordi den er så hardpakket. Du kan jo gå på ski helt til april der oppe.

AnonymBruker
Skrevet

Det på yttersidene også? Det gjør man vel i midten?

Det er ikke snakk om mange centimetrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...