Gå til innhold

Bh-valker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk, etter moren min har jeg en del fett bakpå ryggen, akkurat der hvor bh'n går. Og selv om bh'n ikke er for stram(ja, har fått meg målt flere ganger enn jeg har fingre) så får jeg likevel de for**** valkene på ryggen! Finnes det bh-typer som kan hjelpe på å unngå dette, med at de f.eks. har bredere bånd over ryggen? Det nytter liksom ikke hva jeg tar på av verken bh eller klær. Ser ut som en gris i et pølseskinn likevel :grine:

Anonym poster: 363916ef1db6332e0e1f9fdd22963eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla litt på denne siden. Der har de de også lange BH'er som du kan bruke til fint om du ikke orker å bruke de hver dag. Men de har iallfall en del brede BH'er.

Anonym poster: 45e1187a9a1313246ac08593f21a2c3d

Gjest Tidssone
Skrevet

Er det ikke vanskelig å få riktig BH på nett?

Kan sikkert være lønnsomt å stikke innom en undertøysbutikk. De som jobber der har garantert peiling på hvilken BH du skal ha?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble så og si kvitt problemet (bortsett fra i de mest uflatterende stoffene som uansett viser hele omrisset på BHen) etter å fått hjelp på butikk til å finne rett størrelse. Jeg brukte et nummer for stort i ryggen, og etter å fått en strammere en (den føltes ALT for stram den første timen) så ble det bra.

Veldig mange som har dette problemet tror at det hjelper å gå opp i BH størrelse for at den skal bli mindre stram. Dette fører bare til at BHen ikke holder seg på plass, og at det ofte blir MER valker som oppstår. En BH som har rett fasong og størrelse vil gi mindre valker enn en som er for stor.

• Liker 3
Gjest Duftlys
Skrevet

Det kan også hjelpe med en skikkelig singlet over, eller en body smoother-sak som undertøysbutikker selger. Ellers anbefaler jeg undertøy generelt med brede strikker og stropper for å forhindre valker. Feil str i undertøy eller feil stoffkvalitet på undertøy kan få hvem som helst nesten til å få uheldige valker her og der:P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...