Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en bortskjemt drittunge her jeg sitter, men kan ikke annet enn å bli litt trist. Jeg ble lagt inn på sykehuset natt til onsdag. Det var akutt, ble hentet av ambulanse. Lå der til fredag ettermiddag. I løpet av denne tiden var jeg helt alene, ingen kom og besøkte meg.. Pappa henta meg på fredag, men allikevel. Ingen har sagt noe om hvorfor de ikke kom, bare at de var redde for meg.

Er dette bare syting eller hadde dere også reagert? Er 16 år hvis det har noe å si..

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Hadde begynt å lure jeg også dersom jeg var 16år og ble lagt inn uten at en levende sjel besøkte meg.

Snu på det litt og spør; Hvis du/dere var så redde for meg, hvorfor kom dere ikke på besøk når jeg trengte det mest?

Skrevet

Ikke familien din en gang? Det er rart. Jeg ville kommet med en gang hvis et av mine barn ble lagt inn på sykehus, enten de var barn, ungdom eller voksne.

Anonym poster: 034852cbde3c47632b70f5839d868cda

• Liker 19
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Kom ikke foreldrene dine engang? Det er rart når du er 16 år. Syns ikke du er sytete jeg, men har du spurt hvorfor de ikke kom?

• Liker 8
Skrevet

Vel, jeg også ble lagt inn i hui og hast og ingen besøkte meg utenom mora mi. Kan ha noe med at det var midt i ferietiden (juli).

Skrevet

Venner kommer ikke fordi man regner med familien er der.

Anonym poster: a9085752dda4472892cc86a34471e7d5

• Liker 3
Skrevet

Kom ikke foreldrene dine engang? Det er rart når du er 16 år. Syns ikke du er sytete jeg, men har du spurt hvorfor de ikke kom?

TS

Nei, bortsett fra at pappa henta meg på fredag. To dager siden, og det føles fortsatt ganske sårt. Var en veldig traumatisk opplevelse for meg. (Ulykke på veien)

Har ikke spurt, føler meg litt slem. De ga meg klem da jeg kom hjem. Jeg liker ikke å være kravstor, men hallo! Sykehuset ligger ti min unna..

Skrevet

Vel, jeg også ble lagt inn i hui og hast og ingen besøkte meg utenom mora mi. Kan ha noe med at det var midt i ferietiden (juli).

Da var det jo noen som besøkte deg.

Anonym poster: 80e701dbc39f5bfbb70529b6b95918d5

• Liker 14
Skrevet

Da var det jo noen som besøkte deg.

Anonym poster: 80e701dbc39f5bfbb70529b6b95918d5

Vel, familie regnes ikke med. DE skal komme de.
  • Liker 1
Skrevet

Det kan jo hende de trodde at du ikke orka besøk, eller at du ikke fikk lov å få besøk. Men familien din burde hvertfall kommet da. :hug:

Skrevet

Skjønner godt du ble trist for det. Jeg fødte en datter ti dager før jul, og der kom det ikke besøk fra farmoren og farfaren som bor like ved sykehuset, fordi det var så "tett oppunder jul".. Så jeg skjønner følelsen din.

• Liker 2
Gjest Moffeliten
Skrevet

TS

Nei, bortsett fra at pappa henta meg på fredag. To dager siden, og det føles fortsatt ganske sårt. Var en veldig traumatisk opplevelse for meg. (Ulykke på veien)

Har ikke spurt, føler meg litt slem. De ga meg klem da jeg kom hjem. Jeg liker ikke å være kravstor, men hallo! Sykehuset ligger ti min unna..

Jeg synes du skal spørre dem likevel. Det kan jo være en annen grunn enn at de ikke bryr seg. Kanskje du var så dårlig at de ikke fikk lov å besøke deg. Jeg vil nok tro at de hadde tlf-kontakt med sykehuset.
  • Liker 2
Skrevet

Såklart du skulle fått besøk og fått støtte, synes skikkelig synd på deg.. Håper du fikk noen å prate med på sykehuset. Har du vært med på en ulykke så bør du be om å prate med en lege om hendelsen sånn at du ikke bærer med deg noen evt vonde opplevelser/syn etc...

Skrevet

Så trist :( syns du burde spørre familien din om hvorfor, det kan jo hende det var en grunn? Virker litt rart, jeg hadde blitt såret...

Skrevet

Det er utrolig dårlig gjort av familien. Skal godt gjøres å ha en gyldig grunn til å la et familiemedlem, og en unge att på til, ligge på sykehuset alene.

Prøv å ikke ta det for hardt inn på deg, og fokuser på at du nå i alle fall er i live og frisk. Men at det er en utrolig kjip følelse, det har du min fulle støtte på. Håper du har det bedre nå.

• Liker 2
Skrevet

Personangrep, spekulasjoner og svar til disse er fjernet.

Minner opp rapporteringsfunksjonen hvis man observerer regelbrudd, heller enn å kommentere dette i tråden.

Tekola, mod.

Skrevet

Vel, familie regnes ikke med. DE skal komme de.

Du er voksen, Gjest. Det er noe helt annet når et barn legges inn etter en ulykke. Nesten så jeg synes det grenser mot omsorgssvikt når foreldrene ikke kommer. Jeg kan egentlig ikke forestille meg hva som skulle kommet i veien for at hverken kona eller jeg ikke skulle hatt anledning.

• Liker 14
Skrevet

Jeg ville sagt rett ut at jeg var skuffet over at de ikke kom. Og spurt hvorfor. Synes det var utrolig dårlig gjort. Du er 16 år, selvfølgelig skal foreldrene dine komme å besøke deg og høre hvordan du har det!

• Liker 4
Skrevet

Såklart du skulle fått besøk og fått støtte, synes skikkelig synd på deg.. Håper du fikk noen å prate med på sykehuset. Har du vært med på en ulykke så bør du be om å prate med en lege om hendelsen sånn at du ikke bærer med deg noen evt vonde opplevelser/syn etc...

TS her..

Snakket egentlig ikke med noen. Var bare sykepleierne som kom med mat. Vil bare glemme dette her, er så utrolig skuffet over foreldrene mine. Spurte sånn forsiktig istad om hva de hadde gjort de dagene. De hadde visst bare vært på jobb. Jeg skjønner ikke hvordan det går an, dette er det verste som noengang har hendt meg. Jeg var nær døden og ingen har spurt hvordan det var eller om det går bra! Burde kanskje ikke tenke på det mer, bare komme meg over det!

Anonym poster: f7404f03f2523e5c13107a2ae162641a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...