Gå til innhold

Kreta eller Rhodos ? Steder og hotell ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Vi er en familie på 4.

Barn er 10 og 13 år.

Vi har aldri feriert hverken på Kreta eller Rhodos, og lurer på å ta en tur dit i sommer.

Spørsmål :

Hvor vil dere anbefale å dra ? Hvilket sted og hvilke hotell ?

Vil ikke ha et typisk barnehotell, men heller et roligere sted uten mye lokaltrafikk.

Ikke veldig lang avstand til strand, eller til sentrum/landsby.

Eller rett og slett : Hvor vil dere anbefale å feriere i Europa, uavhengig av sted ?

Takknemlig for alle svar !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har selv vært et par ganger på Rhodos. Første gangen var jeg 11 år og andre gangen 18 år. Har vært på begge sidene av øya, men vestsiden er absoutt å anbefale. Det var en konstant sval vind, noe som gjorde det mye mer behagelig å være på stranden og i aktivitet, da det kan bli ganske varmt. Hotellet jeg vil anbefale er Sun Beach som du kan se nærmere på her: http://www.sunbeach-rhodes.gr. Om dere velger å dra dit, anbefaler jeg å delta på en gresk aften som arrangeres på hotellet.

Stranda hadde som sagt en sval vind som gjorde det behagelig i tillegg til at den ligger rett nedenfor hotellet. Hotellet ligger riktignok i "byen", men den er liten og trafikken er ikke særlig høy/problematisk. Koselig og oversiktlig sted med mange restauranter og butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...