-littleme- Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 (endret) For to uker siden skadet jeg kneet mitt i en slalåmulykke, og endte opp med krykker i en uke. Kneet er enda ikke bra, og jeg skal ta en ny tur til legen til uka. Greia er at jeg begynner å bli ganske fed up av å gå hjemme og aldri trene, jeg trener vanligvis fire ganger i uka og nå har det gått to uker uten trening fordi legen sa at jeg ikke skulle belaste kneet eller trene. Jeg klarer ikke å rette ut kneet helt eller bøye det mer enn 90 grader i en kort stund før strammingen omkring kneet blir for intens. Å gå noenlunde vanlig klarer jeg, men balansen er dårlig og trapper gjør litt vondt. Er det noe jeg kan gjøre utenom styrke på armer og mage/rygg som ikke gjør vondt? Endret 24. februar 2013 av -littleme-
Gjest fjellhamster Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Har du tatt MR/røntgen? Kne skal man ikke tulle for mye med. Jeg har fucket opp det ene mitt etter diverse idrettsulykker, så vet godt hvordan du har det... Svømming er veldig skånsomt, hva med vannaerobic? Dersom du er sjekket og ingenting er skadet, så få time hos en fysioterapeut asap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå