Gå til innhold

Vinnermentalitet innen dating

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

De siste ukene har det vært mye prat på vinnermentalitet i vennekretsen min. Dvs. toppidrettsutøvere som Mike Tyson, Michael Jordan, Muhammad Ali osv. og hva som faktisk har gjort disse til dyktige utøvere.

Hva er det som gjør at en person som dette klarer å nå toppen? Ingen vinner fra starten av. Ingen når toppen med en gang.

Alle toppidrettsutøvere har en ting til felles.

De har trent, feilet og forbedret seg gang på gang for å bli bedre. Det er dette man må gjøre for å klare å nå toppen. Ingen blir født som best i noe.

Jeg tenker at dette kan tas videre innen dating.

Mange her inne på singelforumet har en ting til felles. Vi feiler innen dating/forhold gjentatte ganger. Vi blir slitne, lei og gir opp i perioder.

Men vet dere hva? Det er dette som må til for at man skal nå målet sitt.

Har du blitt kynisk, bitter, sint, lei, irritert eller du har gitt opp? Hvordan skal det hjelpe deg i å nå målet ditt med å finne kjæreste?

Hva med å erstatte disse negative holdningene med konstruktiv tankegang over hvordan du kan angripe dette på en annen måte for å nå målet ditt?

Du har selv muligheten til å skape det livet du ønsker deg, men det krever at du går litt i deg selv for å se hva det er som går galt og hva du kan gjøre for å forhindre at dette skjer igjen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Kjempebra innlegg fra deg Bob'ern!

Det handler om å se på de mislykkede forholdene som nyttig erfaring, uansett hvor vanskelige eller negative de forholdene har vært på kropp og sjel. Noen finner den gode trygge kjærligheten ved første forsøk og tar kampene som kommer underveis, mens de fleste av oss må feile og lære for å finne det som føles helt rett.

Jeg tror det viktigste man kan gjøre er å slutte å lytte til hva alle andre mener men kan forvente og forlange, men at man blir trofast mot sine egne følelser og sine egne grenser for hva som er ok.

Vi er alle forskjellige og det er derfor viktig at vi først og fremst lytter til oss selv og ikke alle andre.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Helt enig! Kjempebra innlegg fra deg Bob'ern!

Det handler om å se på de mislykkede forholdene som nyttig erfaring, uansett hvor vanskelige eller negative de forholdene har vært på kropp og sjel. Noen finner den gode trygge kjærligheten ved første forsøk og tar kampene som kommer underveis, mens de fleste av oss må feile og lære for å finne det som føles helt rett.

Jeg tror det viktigste man kan gjøre er å slutte å lytte til hva alle andre mener men kan forvente og forlange, men at man blir trofast mot sine egne følelser og sine egne grenser for hva som er ok.

Vi er alle forskjellige og det er derfor viktig at vi først og fremst lytter til oss selv og ikke alle andre.

Nettopp det jeg mener! Takk! Det kommer nok mer om det temaet fremover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...