Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist uke hadde jeg og samboern en heftig krangel og jeg "kastet" han ut pga av vi bare sto og var stygg til hverandre og jeg så ikke der og da en fremtid med han.

Så får jeg høre uken etter at han er observert samme helgen med en jente han hadde et forhold til før lenge siden.

Det er så sårt for jeg føler han ikke har respekt for meg og bare kaster seg over noe nytt.

sannheten er at vi faktsik elsker hverandre, men under den krangeln så jeg hat i øynene hannes.

Hva gjør jeg?

Kunne han ha gjort det bare for han var sint og trengte noe der og da?

sannheten er at jeg elsker denne mannen og jeg vet han elsker meg over alt på denne jord!

noe han beviste hver dag, men jeg satte aldri pris på det og tok han for gitt :'(

Han skal komme ned i kveld.

burde jeg være sint på han for det jeg har hørt?

burde jeg la det ligge og snakke om hvordan vi kan få det og fungere i fremtiden?

vi begge er villig til å gå i terapi for og fixe det som er "probleme" i forholde våres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? Det som virker naturlig der og da? Håper det ordner seg for dere da:)

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

han er observert med ei anna jente? det betyr ikkje at dei har pult! han har vel lov å snakka med andre. kanskje ho var ei god støtte, ein god ven som han kunne prate med ettersom du kasta han ut.

lat det ligge og prat om framtida!

Skrevet

Mer sinne er vel ikke det forholdet deres trenger akkurat nå. Prøv å huske på de gode følelsene, og prøv å stå i mot den negative spiralen dere er i nå. Dere har ikke vist respekt for hverandre, noen av dere. Han så nok i hat i øynene dine også.

Terapi er sikkert ikke dumt. Prøv å begynne å behandle hverandre som de fine menneskene dere faktisk er, igjen :)

Skrevet

Ts

tusen takk for noen gode svar :)

Er i en sitvasjon dær jeg bare går og grubler om hva de gjore osv... ble hun med han hjem? Hvordan fikk de kontakt på den uteplassen? var det han eller hun som tok første stege? osv.... for jeg fikk høre de hadde gitt hverandre klemmer og det KUNNE se ut som de klinte!

kjenner hjerte sier jeg skal "glemme" det og jobbe for og få mannen min tilbake, men så kommer de vonde tankene om hva de har gjort og jeg ser for meg de styggeste ting.

Men som dere sier så må jeg jobbe for og få respekten tilbake for han og at vi blir det fine kjæresteparret vi en gang var uten sjalusi og utryghet OM DET ikke er forsent og han er lei meg og alt det tulle mitt <3

Skrevet

Ring familievernkontoret i morgen du, og få en time så raskt som mulig :)

Du må gjøre det som føles naturlig i kveld, men kanskje dere bare skal gjøre noe hyggelig sammen? Ikke snakke om forholdet eller hva dere skal gjøre? Ikke ha forventninger til noe, bare være i lag? Lag taco eller noe sånt, og se en film sammen. Ligg i armkroken hans :)

Prøv å se på de feilene dere gjør med medfølelse. Dere gjør så godt dere kan, og akkurat nå er det veldig vanskelig.

Skrevet

ts

Tusen takk sravlebøtte for alt du orker og svare meg på :)

deilig å se at mennesker kan være støttende og forstå og ikke bare skrive KUTT hverandre ut for dere blir aldri og få det og fungere!

Jeg ringte familievernskontore på fredagen og de skulle få oss inn fort som mulig.

Men er noen måner ventetid :/

Skal og være så ærlig å fortelle at vi har et barn sammen, så dærfor er og ting ekstra vanskelig og sårt.

Men jeg er en veldig sterk person og har bestandig fått høre at mange ser opp til meg for den jeg er og har mange friere.

Så dærfor er det så vanskelig for meg og skal måtte kanskje "godta" at han har gjort noe så sårt mot meg.

Men så pluttselig kan jeg kjenne på og være litt naiv og dum å tenke at om han gjore det kan jeg og forstå det!!

Må gudene vite hva jeg hadde gjort den lørdagen om jeg hadde drukket og gått ut med all den frustrasjon og sinne i meg... hadde nok aldri latt det gå så langt, men jeg hadde nok hatt et behov for å føle at NOEN den natten ville ha meg!

Skrevet

Om de tingene jeg sier kan ha noen nytte, så er det meg en glede :) Det er utfordringer i ethvert parforhold, selv om man dumper hverandre, vil det likevel være noe vanskelig med den neste. Ved å jobbe seg gjennom det som er vanskelig, utvikler man seg som menneske og kommer nærmere hverandre i forholdet.

Jeg synes at noe av det mest utfordrende i livet er nettopp parforhold! Det er lett å være på sitt beste når man er alene. Å fortsette å være på sitt beste når det er noen der døgnet rundt? Ikke like lett ;) Samtidig er det også nettopp dette som gjør oss til bedre mennesker. Man tvinges til å inngå kompromisser, se verden fra flere sider og bli ydmyk.

Håper dere klarer å holde sammen og ta vare på det fine. Både for deres egen del, og for barnet deres. Det høres ut som om dere er veldig glade i hverandre, at dere bare sitter fast i en vanskelig situasjon. Det er situasjonen som er vanskelig. Ikke du. Ikke ham. Ikke dere. Husk å spille på lag, og gjeninnsette grensene som har blitt borte. Og ha den største medfølelse for det dere strir med! :)

Skrevet

ts

Veldig godt svar og mye av det du skriver for meg og tenke på en litt anderledes måte :)

Nå har han vert hær og jeg sitter igjen med et smil :)

Det var som og bli forelsket på nytt og vi snakket snakket og snakket!! IKKE om det i helgen, for det hadde jeg ikke behov for!

men når han så meg i øynene og fortalte hva han følte for meg fikk jeg nok en bekreftelse på hvor høyt han elsker meg.

var så godt og bare kunne snakke om alt å ingenting og samtidig være så sikker på at det her skal vi klare!

Han blir og bo i huse sitt fremover og jeg i mitt, så skal vi være gode venner for barne og begynne i terapi.

Begynne litt på nytt som kjærester og bare ta det med ro og stille opp for hverandre og ta vare på minsta :)

kjenner vi har godt av det, og han kan vokse litt på å bo alene!

mye av kranglene var pga av jeg syntes han til tider var for umoden og tok for lite ansvar.

Så nå får vi se folkens hvordan det utvikler seg <3

Skrevet

Så godt å høre! Man kan klare å komme seg ut av det meste med litt villighet, og her virker det jo som om dere har mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...