Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt et problem med at Firefox stadig vekk crasher. Dette kan skje flere ganger i timen og det er utrolig slitsomt. Jeg har ikke klart å se noen sammenheng med å ha oppe spesielle sider eller program. Jeg får heller ikke se detaljene, når jeg trykker på den knappen så reagerer det aldri, så alt jeg får vite er at det er et problem og at det crasher.

Har forresten hatt pcen av flere ganger i mellomtiden (med tankte på restart) og jeg har prøvd å avinstallere og installere det igjen uten at det hjalp. Når jeg restarter nettleseren igjen så åpner forresten alle vinduene jeg tidligere hadde oppe seg. Hvorfor skjer dette? Forslag til hvordan jeg kan fikse det uten å bytte nettleser?

Jeg har Windows 8 om det har noe å si.

(Firefox crashet 3 ganger på den tiden det tok meg å skrive dette innlegget)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk av at Win8 ikke er kompatibelt med ganske mange ting.

Jeg vet at flere spillutviklere har uttalt at de ikke kommer til å gjøre sine allerede utgitte spill kompatible med win8, og kanskje heller ikke i fremtiden.

Med det i bakhodet, ville jeg tro at Firefox ikke har utviklet en versjon som funker med win8 enda (og kanskje heller ikke kommer til å gjøre det), så enten må du bytte browser, eller så må du vente på at Firefox kommer med en oppdatering.

Skrevet

Jepp, innstallerte på nytt senest i dag, så har den nyeste.

Syns nesten det har vært mer trøbbel med denne nye pc'en (fikk til jul) enn den gamle som stadig overopphetet og var knekt...

Skrevet

Jeg har gått over til Chrome, men brukte Firefox i flere år og sammen med Windows 8, uten å merke noe spesielt med cræsj. Så kan ikke hjelpe deg der :/

Skrevet (endret)

Jeg har gått over til Chrome, men brukte Firefox i flere år og sammen med Windows 8, uten å merke noe spesielt med cræsj. Så kan ikke hjelpe deg der :/

Da antar jeg at du byttet til Chrome før versjon 19.0 av Firefox kom ut? Jeg har denne, og merker ingen problemer, men det er under Win 7.

TS: Det er en tråd om akkurat det samme fenomenet her. Det ser ut til å være gnisninger mellom Firefox og Win 8 også der.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg har nyeste firefox på win8 laptop. Har ikke hatt noe problemer.

Anonym poster: 1bb3e73d94a52c7efdb1891f59f37b87

• Liker 1
Skrevet

Da antar jeg at du byttet til Chrome før versjon 19.0 av Firefox kom ut? Jeg har denne, og merker ingen problemer, men det er under Win 7.

TS: Det er en tråd om akkurat det samme fenomenet her. Det ser ut til å være gnisninger mellom Firefox og Win 8 også der.

Ja, jeg hadde vel versjon 18.

Jeg byttet mest pga gif bildene på f.eks Imgur aldri fungerte som de skulle, de bare hakket.

Skrevet

Ja, jeg hadde vel versjon 18.

Jeg byttet mest pga gif bildene på f.eks Imgur aldri fungerte som de skulle, de bare hakket.

Hm, har du en link til en gif?

Skrevet

Hm, har du en link til en gif?

Hmmm. Glem det. Alt var tipp topp nå som jeg hadde den siste versjonen. Da tror jeg sier hade til Chrome. Var noen par ting som gikk meg på nervene.

Skrevet

Hmmm. Glem det. Alt var tipp topp nå som jeg hadde den siste versjonen. Da tror jeg sier hade til Chrome. Var noen par ting som gikk meg på nervene.

Ok, da kan du betateste FF 19 på Win 8! :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...