Gå til innhold

Hu slo opp, endte med et slags forhold til roomie.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ensom
Skrevet

Hei.

Så dama slo opp for en måneds tid siden. Begrunnelsen var at hu ikke tente på meg siden jeg er tynn, jeg satt bare inne og var asosial.

Problemet er at vi bor i et kollektiv, og deler rom og seng. Noe som ikke er optimalt når man egentlig har slått opp. Så ja, vi finner sammen igjen og har sex. Men vi er fremdeles ikke sammen.

Etter et par dager går praten bedre mellom oss. Alt er faktisk blitt bedre og jeg tror at begge to av oss tenkte at forholde kom til å bli bra igjen. Men etter en ukes tid så kommer en roomie og forteller hun at han er forelska i hu. Hu sa til meg den gangen at hun ikke følte noe spess for han eller noe. Men han var faktisk hennes bestevenn i kollektivet. Dem gjør en del sammen osv.

Tiden går og hu gjør fler og fler ting med han. Jeg blir mer og mer såra over oppførselen hennes. Hu sier en ting til meg, en annen til hu. En fest så ble hu bort i 5 timer uten å si hvor hu var. Skal sies at vi hadde et merkelig forhold på denne tiden. Jeg sender hu en del meldinger men får ikke svar. Så jeg orker ikke mer og legger meg i senga for å sove. Der ser jeg på twitter at hun hadde skrevet. Hu skrev "Det er komplisert." så jeg ble jo kjempe bekymra. Jeg ringte hu og hun sier at de siste 5 timene var hun i senga til roomien og hadde snakka.

Jeg blir lei meg og såra over oppførselen hennes. Jeg sier at hu må velge hva hu vil. Meg eller han, men det ender bare med at hu bryter seg selv ned emosjonelt og selvskader seg. For en uke sia var hu nå på en fest, hvor hu sa at roomien holdt rundt henne på festen. Jeg blir jo opprørt fordi hun hadde sagt at jeg ikke får lov til det blandt folk, men han kunne dette. Forsvaret hennes er: "Det føltes godt og jeg var full." jeg tenker jo at dette er ingen f*ens forklaring.

Dagene går og jeg blir bort Onsdag kveld. Dem ser film sammen og sa til meg at dem koste. Igjen blir jeg forbanna over det hu sier. Ender med at jeg presser hu til å ta et valg. Men det samme skjer igjen. Hu blir gal og selvskader seg på badet.

Torsdag spørr jeg hu om vi skal finne på noe over SMS (vi va begge ferdig på skola), men hu skal på kafe med roomien. Igjen blir jeg forbanna fordi hu skriver "Vill du ha meg med på noe kan du bare si ifra.". Det ender med at jeg blir forbanna og skriver til hun at jeg orker ikke mer. Hu skal aldri finne på noe med meg. Senere den kvelden kommer hu på rommet. Jeg presser hu til å velge, og hu sier at "grei, jeg velger bort deg.". Fint tenker jeg, og sier til hun at jeg endelig kan slutte å bry meg. Hu stormer da innpå badet og kutter seg selv, igjen.

Senere samme kveld så er hun helt fra seg. Hun ligger å gråter. Som den svake personen jeg er begynner jeg å snakke med hun. Jeg klarer ikke å se folk ha det vondt. Jeg spør hun om ting og hu sier da til meg at hun hadde sagt til roomien at det ikke skjer noe mer enn at han får holde rundt henne. Jeg ender opp med å føle meg dårlig fordi jeg kjefta på henne, at jeg ender opp med å kose med henne mens vi sovner. Ja, jeg er svak.

Fredagen drar hu hjem. Jeg får senere vite at hun kyssa roomien fordi han møtte hu rett før hu skulle ta ferga. Forsvaret var "Det føltes riktig.". Jeg blir helt fra meg, hu sier at hun er forelska i han osv.

Hun er en nydelig kvinne som faktisk tenker og er smart. Hun var den perfekte personen jeg kunne ha når alt var som det var best. Jeg er knust inni meg og får ingen ny sjanse til å vise at jeg bryr meg.

Jeg poster dette her fordi jeg får bare beskjed fra folk at jeg må prøve å glemme hu. Men det er ikke lett. Jeg trenger så sårt en klem og litt omtanke på at alt skal gå bra. Jeg vet hun er helt jævlig, såra meg gang på gang. Men jeg klarer ikke å ikke holde armene mine åpne for hun.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre siden jeg flytta halve Norge for hun. Jeg kan ikke flytte hjem. Det er ikke engang sikkert om jeg får meg et nytt sted å bo.

Jeg sitter her nå og føler meg bytta ut. For en rebound det bare kommer til å gå til helvete med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er roomien som er problemet ditt, ikke den der damen.

Gjest Gjest_Ensom
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? De har gått for lagt til at jeg kan si til han "Backoff". Det funker ikke :/

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? De har gått for lagt til at jeg kan si til han "Backoff". Det funker ikke :/

Stille og rolig skaffer du deg annet husvære. Klem.

• Liker 1
Skrevet

Du føler det riktige. Du skal ikke holde armene dine åpne for henne. Hun må lære å bli voksen og frisk i hodet sitt. Nå bør hun ikke ha et forhold til noen, men det kan være din hemmelighet. Du må tenke på deg selv! Du har en spennende tid i møte hvis du vil utfordre grensene dine. Hvordan vil du være, hvilket liv vil du se tilbake på? Hvordan vil du at en dame skal behandle deg? Du får deg nytt sted å bo, og så må du konsentrere deg om deg selv og ditt eget liv.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Kan du flytte? Det vil forenkle mye, tror jeg.

Skrevet

Drit i hun. Skikkelig møkkakjerring oppførsel. Du fortjener bedre. Kutt all kontakt med en gang. Jo før jo bedre! Virker ikke så veldig god den andre personen i kollektivet heller.. Prøv å finn en ny plass å bo. Må være skikkelig nedbrytende å bo i et slikt sirkus.

Anonym poster: d61d0296eca4cd5c6360996d6fd0dce0

Gjest Fluttershy
Skrevet

Sånn jeg ser det så holder huN deg på gress. Hun synes det er behagelig å ha deg der i tillegg til han andre. Når du prøver å gi slipp lager hun drama for å få deg til bake og det funker.

Dropp damen og finn noen som behandler deg bedre vil jeg si.

• Liker 1
Gjest Gjest_Ensom
Skrevet

Jeg skrev til hu at jeg kom til å flytte ut asap jeg finner noe.

Hu ble helt fra seg fordi hu påstår at hu ikke vill ha råd til mat. Hu brydde seg lite om noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...