Newerahats Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 I de siste tre dagene har jeg snakket en del med en jente jeg liker veldig godt. Samtalene har vært lange (Ene natten snakket vi til halv 3, og hun snakket til og med mens hun var på en jentekveld) jeg har startet samtalene med henne hver gang, og jeg frykter jeg er irriterende selv om vi prater lenge. Noen ganger virke der som hun er kjempeinteressert i meg, og noen ganger ikke så fullt interessert. Jeg er forvirret. Vi har også brukt snapchat til å prate. Jeg er en gutt på 19. Er jeg irriterende dersom jeg prøver å snakke med henne (nesten) hver dag? Er det en måte på jeg kan få nummeret hennes, uten å direkte spør om det? Når vet jeg om jeg kan spør om vi skal finne på noe? All hjelp taes imot med takk, jeg føler meg håpløs
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Du trenger ikke gå rundt grøten for å spørre om telefonnummer. Om du virkelig ikke vil spørre kan du jo bare gi henne ditt og, så ser du jo om hun gjør noe med det. Anonym poster: 3e42912b29d53d0e540c5fd8187e689d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå