Gjest jfds Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Hei Har holdt på med en gutt siden litt før juletider. Vi har kjent hverandre i mange år, men det er ikke før da vi virkelig har blitt godt kjent. Vi har vært på besøk til hverandre flere ganger i uken, han har ligget over til meg (men vi har ikke hatt sex), vi kysser og koser hele tiden, drar på kino, holder hender osv., og jeg elsker virkelig hvordan vi har hatt det. Problemet er, at i de siste to ukene har han gått fra å være veldig interessert til totalt uinteressert, før han blir vanlig igjen. F.eks: Jeg var hos han en lørdagskveld. Vi så film, tullet og hadde det bare koselig. Han sa et eller annet litt småfrekt til meg på kødd, og så svarte jeg noe sånt som "skulle ikke tro vi var venner, når du sier sånt!" (skjønte selvfølgelig at det var tull). Da sa han "hva om jeg ikke vil være bare vennen din?", men før jeg rakk å si noe ringte telefonen og han gikk ut av rommet for å ta den. Han tilbydde seg å følge meg hjem, men jeg sa han ikke trengte det, så vi kysset litt i gangen før jeg gikk hjem. På søndagen snakket vi ikke i det hele tatt, og det gjorde vi heller ikke mandag, tirsdag og onsdag på skolen. Jeg sendte han en melding om noe, og vanligvis pleier han å svare fort og veldig engasjert, men han svarte etter noen timer, med bare ett ord. På torsdag igjen skulle vi på en felles greie, så da gikk vi dit sammen. Han ville holde hender og kysse som vanlig, og jeg var med jeg, ettersom jeg hadde savnet han sånn de dagene vi ikke snakket. Denne fredagen dro han til Spania. Før han dro kom han å ga meg en klem før han spurte: "så, hva vil min kjære ha i sydengave?".Vi kysset, jeg ønsket han god tur, og så dro han mot flyplassen. Den siste han sendte melding til før han gikk på flyet var meg. Har ikke snakket med han hele uka, og så kom han hjem i går. Jeg spurte hvordan turen var på melding, og han svarte bare et enkelt ord. Vi er veldig unge da (16 år...). Noen som har peiling på hva det er som får han til å bli sånn? Jeg er jo ikke masete heller, det er han som tar mest kontakt, selv om jeg så klart tar kontakt jeg også. Vi tuller en del med at vi er kjærester, at vi holder på, skal gifte oss (haha) osv., men egentlig har jeg ikke peiling på hva vi er og hvilket forhold vi har. Jeg har masse følelser for han, og han har sagt han liker meg veldig godt, men hver gang han blir sånn uinteressert blir jeg så sur og lei meg, så jeg begynner å lure på om det er verdt det. Jeg savner han jo etter bare en dag, og jeg elsker å være med han, men samtidig blir jeg litt tilbaketrukket, fordi jeg er så redd for å bli såret... Jeg vil ikke spørre han heller, for på det området er jeg ganske sta. Om jeg har gjort noe han er sur for (som jeg ikke kan komme på hva er for noe), så må han jo si det til meg, i stedet for å unngå meg? Noen som kan hjelpe meg litt? Sorry for masse skriving her, men det ballet liksom på seg etterhvert som jeg begynte...
Steinar40 Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Han er veldig ung. Som du selv sier. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Jeg tror ikke han er helt klar til å være i ett seriøst forhold. Anonym poster: 560806069d8fa7276832b15e6a4aa333
Gjest Sunheart Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Han tror at du bare vil være venn, mens han vil være kjæresten din.Derfor vil han av og til ligge lavt for han er usikker på deg. Sånn tror jeg det kan være, men sikker blir du ikke før du snakker med han om det
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Han tror at du bare vil være venn, mens han vil være kjæresten din.Derfor vil han av og til ligge lavt for han er usikker på deg. Sånn tror jeg det kan være, men sikker blir du ikke før du snakker med han om det Ja, det gir kanskje mening det du sier... Når vi snakker om følelser og sånt er det alltid han som "begynner" og jeg vet ikke hva jeg skal si, derfor skjønner jeg godt om han tror jeg ikke vil være mer en venner. Men greia er at i de periodene han ligger lavt så virker det som at han ikke bryr seg i det hele tatt, liksom! Får kanskje snakke med han om det, da Når jeg tørr TS
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Ja, det gir kanskje mening det du sier... Når vi snakker om følelser og sånt er det alltid han som "begynner" og jeg vet ikke hva jeg skal si, derfor skjønner jeg godt om han tror jeg ikke vil være mer en venner. Men greia er at i de periodene han ligger lavt så virker det som at han ikke bryr seg i det hele tatt, liksom! Får kanskje snakke med han om det, da Når jeg tørr TS Ta mer initiativ. Kanskje han blir skremt av tanken på at du avviser han. Anonym poster: 560806069d8fa7276832b15e6a4aa333
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Okei, takk for svar Skal spørre om å finne på noe imorgen, uansett om han virker sur eller ikke... Så får vi se hvordan det går! ts
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Okei, takk for svar Skal spørre om å finne på noe imorgen, uansett om han virker sur eller ikke... Så får vi se hvordan det går! ts Sånn skal det låte! Husk å gi oss en oppdatering da:) Anonym poster: 560806069d8fa7276832b15e6a4aa333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå