AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Hei Jeg sitter her med en 8mnd gammel baby og synes til tider det er ganske slitsomt. Og ja, jeg visste at det kom til å bli slitsomt. Men det er vanskelig å forberede seg godt nok på livet som førstegangsmor siden man faktisk ikke vet hva man går til. Du kan jo mene jeg bare klager uten grunn nå. Men innimellom blir jeg veldig veldig sliten av at - jeg aldri har tid for meg selv - når jeg først har tid med kjæresten har jeg ikke noe overskudd igjen så jeg bare sovner - føler ikke alltid at jeg har overskudd til å gi babyen så mye kos som den kanskje skulle hatt Legger til at jeg ikke har full permisjon, da jeg tar deltidsstudier ved siden av. Det vil si: jeg har permisjon fra jobben, men jeg har studier mens jeg er i permisjon. Anonym poster: 5644814d862d1a5026941983abfe38ec
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 jeg synes også det var ganske slitsomt Anonym poster: 5644814d862d1a5026941983abfe38ec
Ciara Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Jeg har en på 2,5 og en på 5 måneder. Synes det går over all forventning for det meste nå som jeg er hjemme i permisjon. Jeg legger meg tidlig og har ikke så mange egne avtaler, da, det er mest familieliv det går i nå. Det eneste jeg synes er virkelig, virkelig grusomt slitsomt er å være syk med disse små. Jeg regner med det blir mer slitsomt igjen når permisjonen med minstemann er over.
Gjest pippi Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 for meg blir det litt for kjedelig å gå hjemme i permisjon uten noe annet. Jeg har for all del nok å gjøre. MEN jeg ønsker at hverdagen min inneholder mer enn bleier og trilleturer. så derfor gjør jeg andre ting i tillegg. blir sliten da ja. men er jo også et valg jeg tar
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Ja det er veldig slitsomt å ha små barn. jeg har 3 barn,hvor av 2 er tvillinger. Ver glad så lenge barnet ligger i ro. Ja det tar på kreftene å våke over ett lite barn,du føler virkelig at du har ansvar for andre enn deg selv. Jeg var alene med alle huslige ting og all nattevåk,allt.. ikke fordi jeg var alene mor,men fordi far ikke gadd å hjelpe til. Det var en berfielse da han reiste på reisejobb,da slapp jeg iallefall det maset! Nå er jeg alene med alle barna og føler jeg har mye mer overskudd. Kunn ekte kjærlighet overlever denne småbarnsperioden.For meg var det en fri tid å være på jobb! Du er mor resten av livet nå og vil altid sette barna først,perioden DEG er forbi!! når barna blir større kan du tilate deg å tenke litt på deg selv,men ikke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå