Gå til innhold

Hvilken kjendis likner dere på? (Skrytetråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv synes jeg jeg er en litt eldre utgave av Anette Sagen, men har også fått høre at jeg likner på Sharon Stone :o :roll: . Ja, ja, får håpe at de tenkte på henne i hennes glansdager...

Men hvem likner dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ligner både Thomas Numme, og Ole Lukkøye Klemetsen.

De er vel ikke spesielt like???

Skrevet

Det må være bedre å likne på Thomas Numme enn Ole Klemmetsen, i alle fall...

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe i det siste, men tidligere fikk jeg høre at jeg var kliss lik Monica Lewinsky :-? Det viste seg at vi hadde samme hårfrisyre... Dette var i den tiden mens rettsaken mot Clinton pågikk, og det var utrolig mange som kommenterte dette... Det gikk faktisk så lang at jeg klipte meg kort, for ble lei av alle kommentarene.

Også mange som syntes jeg lignet på Tiffany Amber Thiessen (Usikker på stavemåten...) da Beverly Hills 90210 gikk på TV.

Ellers, så falt jeg over en nettside for noen år siden, der du kunne laste opp et bilde av deg selv, så skulle et program ut fra ansiktsformen bedømme hvem du lignet på (Dette var et forskningsprosjekt her i norge tror jeg...) Jeg kom ut som ligner mest på Jay Leno... :o

Skrevet

Jeg er kliss lik ei dame som var med på en av episodene om Egil og Barbara - gikk på NRK for noen år siden m Sigurd Sollien som Egil...

I DENNE episoden, dama rett bak Egil med svart genser og langt lyst hår fra 02:56 til 03:18...

Aner ikke hvem hun er, men hun er så lik at jeg blir litt redd :o

Skrevet

Jeg ligner visstnok på en blanding av Hanne Krogh og Meryl Streep har jeg fått høre av mange mennesker.... Ser ikke selv den likheten, men det får så være...

Skrevet
Det må være bedre å likne på Thomas Numme enn Ole Klemmetsen, i alle fall...

Jeg er vel ikke så overbevist om akkurat det. Legg merke til Thomas og Harald, samme om de er likt kledd, så henger klærne som en sekk på Thomas, mens Harald er hvor stilig som helst.

Dessuten syns jeg Thomas er stygg på håret. Veldig stygg.

Skrevet

Jeg er vel ikke så overbevist om akkurat det. Legg merke til Thomas og Harald, samme om de er likt kledd, så henger klærne som en sekk på Thomas, mens Harald er hvor stilig som helst.

Dessuten syns jeg Thomas er stygg på håret. Veldig stygg.

Smaken er som baken. Og Thomas har i alle fall hår! (jfr Harald).

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg får ofte høre jeg ligner på Dobby i Harry Potter, tett etterfuglt av Gollum, og masse andre ekle småkryp i filmer.. SKAL DETTE VÆRE GØY! :cry: :P

Skrevet

Noen sa en gang for noen år siden at jeg lignet på Sandra Bullock. Vet ikke helt om jeg er så enig i det, men et kompliment var det jo i allefall. :-)

Gjest Tristessa
Skrevet

Aner ikke. Har bilde av meg i albumet her inne, kanskje noen andre kan komme med noe?

Skrevet
Aner ikke. Har bilde av meg i albumet her inne' date=' kanskje noen andre kan komme med noe?[/quote']

Neimen om jeg vet... :klø:

Ut fra bildet der, kanskje litt på Katie Holmes? Hun som spiller Joey i Dawson's Creek.

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på Gollum. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...