Gå til innhold

Er det vanlig å lever tilbake en så møkkete hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vår store hund på kennel.

Jeg har ikke bestilt stell av den før avreise,for jeg vet ikke om de driver med det heller.

Okke som....vært et forferdelig regnvær. Hunden har vært på kennel i en uke. Hunden (berner sennen) har mye pels.

Den dagen vi hentet den, så var den innsauset i skit pga den hadde vært ute å lekt.

Det luktet forferdelig. Jeg tror ikke det var kun dagens skitt og møkk.

Betalte ganske mye pr. døgn.

kennelen er populær,men er så skuffet.

Ikke kjekt å kjøre hjem med åpne vinduer,og få hunden rett i dusjen ved hjemkomst.

Hva er din erfaring fra kennel?

Anonym poster: 42e5457207ae9cf9eb2d2fe70b797f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro hunden ikke har blitt vasket etter lek, noe jeg hadde satt foten veldig ned på. Sa dere noe når dere hentet hunden? Godt hundestell skal man ikke betale ekstra for!

Anonym poster: 9cbfd51f6532d42fae4b7d59759c7466

• Liker 2
Gjest Moffeliten
Skrevet

Nå bør man ikke vaske hunden daglig, men det minste de kunne gjøre var å spyle av skitten. Hvis dere hentet hunden tidlig på dagen, kan jeg skjønne at kennelen ikke rakk å stelle den. Jeg regner med at hvis dere hadde avtalt med kennelen at hunden skulle være vasket og stelt når dere hentet han og evt. betalt litt ekstra for dette, tror jeg det hadde gått bra.

Hvordan såg de andre hundene ut? Hvis samtlige hunder var ustelte, tror jeg at jeg ville vurdert en annen kennel. :hund:

Skrevet

Det kommer nok veldig ann på vær og lek. Om hundene er mye ute og f.eks. går på tur i tur i marken er det fort gjort å bli veldig skitten om det er dårlig vær og det å vaske hundene hver dag er ikke ideelt. Om de nettopp har lekt er det logisk at hunden er skitten. Men jeg ville spurt de som har kenelen om de kan skylle av hunden før henting neste gang, så slipper dere samme problemet.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Heller en ordentlig skikkelig grisete, men lykkelig hund, enn en som lukter lavendel i ræva. Jo skitnere den er den dagen, jo gøyere har den hatt det :laugh:

• Liker 8
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Heller en ordentlig skikkelig grisete, men lykkelig hund, enn en som lukter lavendel i ræva. Jo skitnere den er den dagen, jo gøyere har den hatt det :laugh:

Helt enig. Den har sikkert hatt det helt supert :D

Skrevet

Jeg jobber på kennel, og vi ville ikke levert ut en så møkkete hund. Vanligvis bestiller noen eiere vask eller klipp mot slutten av oppholdet, men om hundene er veldig skitne fordi de har lekt eller gått tur ute vasker vi dem likevel dagen før henting. Dessuten SKAL det vaskes/spyles/plukkes opp møkk ofte nok i hundens inne- og uteareal til at de ikke blir grisete eller tråkker i møkka si. Klart de kan bli sølete om det er mildt og vått ute, men da ville vi gjort noe med det enten umiddelbart etter tur eller i alle fall når hunden skal hentes. Og de skal absolutt ikke gå rundt og være møkkete og stinkete lenge, siden du sier det ikke virka som det var fra samme dag.

Jeg hadde skjønt det litt om det var midt på sommeren når det er høysesong og utrolig aktivt, at en glipp kan skje. Men generelt skal ikke hunden leveres ut i en sånn tilstand, mener jeg.

Anonym poster: da308dc9f437654e4cab247459f55512

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...