Gjest FrustrertFrøken Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg er i et forhold der han er 20 år eldre enn meg. Vi har vært sammen i halvannet år, og har det helt fantastisk sammen. Jeg har vært i endel vonde forhold der jeg har blitt utnyttet både fysisk og psykisk, og føler at jeg endelig har funnet min sjelefrende. Vi er så like på mange plan, vi fullfører hverandres setninger, og vet hva den andre tenker i mange situasjoner. Han er ung for alderen, ser godt ut, og tenker ungt, om jeg kan si det på den måten. Det som bekymrer meg er at jeg er 24 år, og begynner å bli veldig klar for å gifte meg og få barn. Å få barn er et av mine største ønsker i livet, kanskje ikke akkurat nå, men jeg føler at vi heller ikke kan vente for lenge pga hans alder. Han har to barn fra tidligere (han har aldri vært gift), og har fått utført en vasektomi. Det betyr at hvis vi skal kunne få barn sammen må han få utført en ny operasjon for å reversere vasektomien, og sjansene for å kunne få barn etterpå er ca 50%. Han har sagt at han vil gjøre dette, da han også ønsker seg barn med meg. Jeg er klar over at de 20 årene som ikke merkes så godt nå, vil merkes veldig når vi blir eldre, men jeg føler at når jeg endelig har funnet noe så godt, vil jeg nyte det, i stedet for å tenke på sånt. Jeg ønsker litt innspill og råd ang dette. Er det f.eks egoistisk av meg å ville ha barn med han? Takknemlig for all seriøs respons.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Selvsagt er det ikke egoistisk av deg å ønske deg barn med ham! Det viktigste er jo at du er i et stabilt og godt forhold! (Hva er vasektomi?) Anonym poster: 3a2cf9f812a10b5eb5096282cd10004b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Det bekymrer deg ikke i det hele tatt over hva som får en voksen mann til å bli sammen med ei ung dame? Hva om det var din egen far som ble sammen med ei som var ett år yngre enn deg selv? Hadde du ikke stilt spørsmål ved det? Nei, det er ikke egoistisk å få barn med en som er med på det. Men hvis dere ikke får noe da? Skal du droppe han og flytte videre? Isåfall, ja, egoistisk. Anonym poster: 83c194b29f65f462d3c0f9a8ae07d121 1
FrustrertFrøken Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 19. februar 2014 av FrustrertFrøken
Gjest uAnonymbruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Gjør det som gjør dere glade begge to. Det har ingenting å si hva andre mener om alderen mellom dere, eller forholdet deres så lenge det er et trygt og godt liv for både dere to og et mulig minimenneske. Kjør på. 1
FrustrertFrøken Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 19. februar 2014 av FrustrertFrøken
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Vel, han vil ikke ha flere barn og han har gjort uhell umulig, så det er noe du må leve med hvis du vil være sammen med han der fyren.
FrustrertFrøken Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 19. februar 2014 av FrustrertFrøken
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Husk at det er også veldig tungt for ett barn å miste sin far i ung alder. Men jeg skjønner at det er lett å ikke tenke på fremtiden på den måten...Dere bør uansett gjøre det dere vil:) Anonym poster: 69f6ca7cd666a2949e1ceda11b27f8e6 1
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Ja, han har jo to fra før, og begge to var rett og slett uhell. Stygt sagt, men det er sant. Han var livredd for at noe lignende skulle skje igjen, derfor sterilisere han seg. Derimot har han sagt at han veldig gjerne kunne tenke seg barn med meg! Det der høres rart ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå