Gå til innhold

Usikker på type bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært forlovet i 3 år tror jeg det er. Planen var alltid å gifte seg kristelig, i kirken, på den tradisjonelle måten.

Men jeg vet ikke om det er det jeg vil.

Jeg liker ikke oppmerksomhet, jeg liker heller ikke å pynte meg foran andre så andre synes jeg ser fin ut (vet det er selvbildet osv ;) ). Ingen av oss liker oppmerksomhet. Så vurderer vi å bare ta det på rådhuset (eller hvor man gjør det) for å bare være gift.

Men er redd jeg angrer på at vi ikke gjorde det i kirken, med ordentlig selskap og gjorde det litt høytidelig.

Noen som har erfaring?

Anonym poster: ba07f7d5433106bcac0bd4e5640a7135

Videoannonse
Annonse
Gjest Fluttershy
Skrevet

Vi er også slike som liker lite oppmerksomhet rundt oss. Ingen av oss liker å være midtpungt, så jeg tror ikke jeg hadde klart å kose meg i mitt eget bryllup hvis jeg skulle hatt en tradisjonell fest med mange mennesker.

Vi gjør det enkelt og reiser bort kun oss to og jeg tror ikke jeg kommer til å angre noen gang på det.

Skrevet

Vi skal igrunn ha begge deler. En stor mottagelse med hundre mennesker, men vi skipper selve festen. En kort og deilig affære altså :)

Skrevet

Kanskje det hadde vært noe, kun mottagelse og ingen fest etterpå :)

Så kunne vi bare kost oss, jg og forloveden min. Det høres koselig ut.

Men blir gjestene sure da mon tro?

Anonym poster: ba07f7d5433106bcac0bd4e5640a7135

Skrevet

de blir ikke sure hvis du er tydelig i invitasjonen vettu :)

vi gleder oss supermasse til å få ha hele kvelden i fred, vi forlater åstedet i sekstiden vi :)

Skrevet

hvis dere ikke ønsker noe særlig oppmerksomhet, så hva med å ta med forloverne på tur og så gifter dere dere i utlandet? :)

Skrevet

Noen i min familie har hatt bryllup på tinghuset med påfølgende sjampanje og kake hjemme hos dem (de bodde i gangavstand), og så gikk vi på fin restaurant og spiste femretters middag etterpå. Det var en flott ramme rundt festdagen, men samtidig uhøytidelig pga at vi bare var nærmeste familie - ca 10 stk i "følget".

Var en av de beste bryllupsfeiringene jeg har vært med på.

Anonym poster: 8797338e90713f92a765c77308ee088f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...