AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg og kjæresten min har vært forlovet i 3 år tror jeg det er. Planen var alltid å gifte seg kristelig, i kirken, på den tradisjonelle måten. Men jeg vet ikke om det er det jeg vil. Jeg liker ikke oppmerksomhet, jeg liker heller ikke å pynte meg foran andre så andre synes jeg ser fin ut (vet det er selvbildet osv ). Ingen av oss liker oppmerksomhet. Så vurderer vi å bare ta det på rådhuset (eller hvor man gjør det) for å bare være gift. Men er redd jeg angrer på at vi ikke gjorde det i kirken, med ordentlig selskap og gjorde det litt høytidelig. Noen som har erfaring? Anonym poster: ba07f7d5433106bcac0bd4e5640a7135
Gjest Fluttershy Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Vi er også slike som liker lite oppmerksomhet rundt oss. Ingen av oss liker å være midtpungt, så jeg tror ikke jeg hadde klart å kose meg i mitt eget bryllup hvis jeg skulle hatt en tradisjonell fest med mange mennesker. Vi gjør det enkelt og reiser bort kun oss to og jeg tror ikke jeg kommer til å angre noen gang på det.
Petalouda Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Vi skal igrunn ha begge deler. En stor mottagelse med hundre mennesker, men vi skipper selve festen. En kort og deilig affære altså
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Kanskje det hadde vært noe, kun mottagelse og ingen fest etterpå Så kunne vi bare kost oss, jg og forloveden min. Det høres koselig ut. Men blir gjestene sure da mon tro? Anonym poster: ba07f7d5433106bcac0bd4e5640a7135
Petalouda Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 de blir ikke sure hvis du er tydelig i invitasjonen vettu vi gleder oss supermasse til å få ha hele kvelden i fred, vi forlater åstedet i sekstiden vi
Gjest lisha Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 hvis dere ikke ønsker noe særlig oppmerksomhet, så hva med å ta med forloverne på tur og så gifter dere dere i utlandet?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Noen i min familie har hatt bryllup på tinghuset med påfølgende sjampanje og kake hjemme hos dem (de bodde i gangavstand), og så gikk vi på fin restaurant og spiste femretters middag etterpå. Det var en flott ramme rundt festdagen, men samtidig uhøytidelig pga at vi bare var nærmeste familie - ca 10 stk i "følget". Var en av de beste bryllupsfeiringene jeg har vært med på. Anonym poster: 8797338e90713f92a765c77308ee088f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå