Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom en mann har mange damer tror kvinner at han er vanskelig å få, men hvis en jente har mange gutter tror alle hun er så lett på tråd….

Kan noen forklare Waco denne selvmotsigelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? hvis en mann har mange damer, kan det neppe tyde på at han er noe annet enn billig.

Skrevet

Hvis en kvinne har mange partnere, kan hun risikere å bli sett på som lett på tråden.

Så langt er jeg med.

Men at en mann med mange partnere er vankelig å få???? Jeg kjenner selv mange menn som har hatt/har mange partnere, og tro meg jeg kan få dem når som helst om jeg vil icon_wink.gif

Mener du kanskje at menn med mange partnere blir sett på som vankelig å få til å binde seg???? Det er i så fall noe helt annet.12

Skrevet

jaaa.. slik tenkte jeg vel når jeg var 18-19 år... (IKKE for å rakke ned på 18-19 åringer!)

Etterhvert har jeg lært at livet (og sexlivet) til mennekser er litt mer komplisert en som så.

Eller kanskje jeg bare vanker i ett annet miljø nå? 12

Skrevet

Ja aline, jeg tar jo selvfølgelig bare feil.

Det jeg snakker om har ikke relevans i det hele tatt.

Det er bare oppe i min fantasi at damer som har hatt mange gutter blir sett på som løsaktige.

Og det er jo selvsagt at det overhodet ikke vekker rivalinnelysten hos damer når dem ser en kar være omgitt av mange damer, for det er bare noe som skjer oppe i huet mitt...

Skrevet

Min personlige erfaring er ikke at "rivalinne lysten" vekkes hvis en mann er omgitt av mange damer. Jeg har overhode ikke behov for å "nedlegge" en mann på et sånt grunnlag. De fleste andre kvinner jeg kjenner har det på samme måte. Men det er min erfaring, for alt det er verdt.

Jeg tror nok at det i gitte situasjoner og miljøer kan være slik Waco beskriver, men virkeligheten er nok mer nyansert enn som så.12

Skrevet

Du har nok rett i at en kvinne som har hatt mange menn ikke blir sett positivt på.

Men at menn med mange kvinner blir ekstra ettertraktet skjer nok bare i ditt hode, forutsatt at du er over 16 år.

At menn som er tiltrekkende derimot kan ha mange kvinner "rundt seg" som du sier, kan nok være riktig. Men da har han mange kvinner der FORDI han er ålreit. Han er ikke ålreit FORDI han har mange kvinner.

Hvilket forsåvidt også gjelder for kvinner. En kvinne med mange beundrere som ikke har sex med dem etter tur, blir ikke sett på som løsaktig heller.

Skjønner du forskjellen, eller er dette bare enda en vanskelig kvinnekverulerende måte å se det på?

Jeg tror du rett og slett er misunnelig på de omsvermede guttene, og skulle ønske de ble sett på som løsaktige jeg.

Er du forresten ferdig med eksamen nå?

Skrevet

Jeg er også med på kvinner mange menn......hore stempelet.Men om du tror det er anerledes for menn har du nok bæsja på leggen.Som regel vil det da si at gutten er et temmelig lett bytte og trolig har en del huskomsnusker på kjønnsorganet sitt.Med andre ord..........styr unna.

Er ikke så rart du sliter da gutten min,men nå vet du hvertfall det icon_wink.gif12

Skrevet

....ord er fattige...1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-06-04 18:07 ]

Gjest Kinga
Skrevet

Som man roper i skogen får man svar.

Gi en ukritisk fanatiker med tolkningsmani et lite dikt, og man får...

Vel, du skal i alle fall få noen rosende ord for at du er flink på rim, Waco.

Du hadde kanskje gjort deg som potet,

hvem vet?12

Skrevet

Hei igjen waco.

Nei, i min verden vekker det ingen rivalinnelyster å se en som er omgitt av mange damer. (som Sissan sier, en mann som er ok har gjerne damer rundt seg, men det er da virklig det at mannen er ok som "trekker")

I min verden blir ikke ei jente dømt til hore pga at hun har sex med hvem hun vil og når hun vil heller! Jeg har selv hatt mange menn i mitt liv, og ingen av de som betyr noe for meg ser på meg eller kaller meg hore. Derimot opplevde jeg å bli kalt det når vi var i 18-19års alderen, derfor min første reaksjon.

At det i andre miljøer en mitt kan være annerledes skal jeg ikke nekte for, men jeg er ihvertfall takknemlig for å ha venner og omgangskrets som lar mitt liv være mitt liv og ikke dømmer meg utfra hvor kåt jeg er eller hvem jeg ønsker å dele seng med og når.

Sier ikke at det er alt i ditt hode waco, jeg sier at slik er det ikke i min verden.12

Skrevet

Det er en kjensgjerning at en kvinne som har hatt flere partnere av de fleste blir sett på som "løsaktig" og ikke mye å "satse på", mens det for en mann med lignende tendenser blir gitt stående applaus........

Hvorfor??? Har ikke noe fasitsvar - men holdningen er helt riv ruskende feil.

Hvorvidt en mann som har nedlagt et ufattelig antall kvinner signaliserer at han er "hard to get", stemmer ihvertfall ikke i min filosofi - tvert imot - signalene han sender ut er at han er usikker, en rundbrenner og lite troverdig.12

Skrevet

Hei waco icon_smile.gif

Skjønner hva du mener.

Det at kvinner blir sett på som løsaktige hvis de har mange seksualpartnere og menn ikke, er vel et vanlig dobbeltmoralistisk prinsipp, forhåpentligvis på vei ut?

Kanskje ikke...

Gutta skaper nok den holdningen ved at de av en eller annen grunn begynner å forakte dama de har nedlagt for lett etterpå. Det som imidlertid VIRKELIG er jævlig trist er at andre jenter ofte bidrar til stemplingen.

Misunnelse og konkuranseinstinkt?

mvh12

Skrevet

....ida...det bunner vel ut i at damer ikke evner å samarbeide og tenker søsterskap....

Waco

..ikke rart det aldri blir likestilling...

Skrevet

Waco.

Vi kunne vel samarbeidet mer og hatt mer omtanke for hverandre.

Men også her er det farlig å generalisere.

Har du forresten sett den italienske filmen Malène? Synes den er illustrerende.

mvh12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...