Gå til innhold

Klesbutikk - kjoleannonse på dagbladet.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en klesbutikk som annonserte for kjoler, jeg tror det var på dagbladet.no. Jeg husker det var en kjole der jeg kunne tenke meg, men dumme meg husker selvsagt ikke navnet på butikken.

Prøver meg her, om noen som har lagt merke til internettannonsering for klesbutikker i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando.no?

Anonym poster: fc6c631f646c35e90fca3cec28614a64

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Ja, ca 20 forskjellige :)

Hva slags kjole var det?

Når jeg går på dagbladet.no nå så er det en annonse for www.midnatt.no, med bilde av retro kjoler. Men disse skiftes jo hver dag.

Mange av annonsene er også sånne som følger etter deg. Jeg får opp Röhnisch antishake tights og nelly.no fordi jeg har klikket innom der i det siste uten å kjøpe. Jeg blir også stalket av Zalando og day.dk for tiden. Så mulig det er en nettside du har vært inne på i det siste?

Skrevet

Det var en klesbutikk som annonserte for kjoler, jeg tror det var på dagbladet.no. Jeg husker det var en kjole der jeg kunne tenke meg, men dumme meg husker selvsagt ikke navnet på butikken.

Prøver meg her, om noen som har lagt merke til internettannonsering for klesbutikker i det siste?

Floyd?

De har hvertfall annonser for kjoler har jeg sett. Om det er dagbladet husker jeg ikke.

Skrevet

midnatt.no?

Anonym poster: 872d09b2c121f9557447594162caee07

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for reklameinnlegg med affiliatelenke.

Lille-pus, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...