Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Finnes det noen triks for å kunne ha eyeliner på øvre våtlinje uten av det smitter av på den nedre?

Jeg har prøvd med flere forskjellige merker (riktignok kun blyanter), inkludert den fra urban decay som sies og skal sitte helt fast (jeg har husket å la den tørke før jeg lukker øynene).

Anonym poster: 5bf86eafd458bf7675022f80326db955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Finnes det noen triks for å kunne ha eyeliner på øvre våtlinje uten av det smitter av på den nedre?

Jeg har prøvd med flere forskjellige merker (riktignok kun blyanter), inkludert den fra urban decay som sies og skal sitte helt fast (jeg har husket å la den tørke før jeg lukker øynene).

Dette lurer jeg også på. Jeg kler ikke å ha eyeliner på nedre vannkant, kun øvre.

Anonym poster: ba7ff5a40395a7437bab975603261a4a

Skrevet

Du kan f.eks. bruke hudfarget eyeliner på nedre og sort på øvre våtkant. Og evt. bare "fylle på" med den hudfargede om den sorte farger av litt.

Et triks for å få eyelineren til å sitte bedre er å ta en q-tip og forsiktig tørke våtkanten før du påfører.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg bruker alltid hudfarget eyeliner på nedre våtkant, men den sorte smitter av med en gang. Så jeg må i så fall fylle på ny liner nede hele tiden. Så det funger desverre ikke. Men jeg skal helt klart teste ut det med q-tips!

Skrevet

Det eneste som sitter på våtkanten synes jeg er gel liner. Har brukt både MAC Blacktrack og Smashbox sin gel liner.

Anonym poster: 7a06104002df73c0d81e6e830bf67091

Skrevet

Dra spissen på eyelineren gjennom flammen på en lighter. Da sitter den som støpt og smitter ikke av.

Skrevet (endret)

Hva er vitsen med eyeliner på øvre våtlinje? Det syns jo ikke. Det vil selvfølgelig smitte av, øvre og nedre våtlinje klemmes jo mot hverandre når vi blunker.

Endret av Liquorice
Skrevet

Hva er vitsen med eyeliner på øvre våtlinje? Det syns jo ikke. Det vil selvfølgelig smitte av, øvre og nedre våtlinje klemmes jo mot hverandre når i blunker.

For å få vippene til å virke tykkere og mer fyldige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...