Kaisamaia Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Litt interessert og litt uinteressert? Huff...så jævla vanskelig! Møtte han ute nå.. så er det faen meg hundre kjærringer som omsvermer ham... forholder meg rolig. Prater litt med ham.innimellom, dvs han kommer til meg...og danser bittelit... åå... tenkte det var best å avslutte med "god tur hjem"..og rakk det før han sa noe ha det eller noe... hater å bli sagt ha det til... Æsj...hva skal man gjøre? Tror i alle fall jeg gjorde det rette i å ikke bli med ham noe sted i kveld....
Kaisamaia Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 4. mars 2013 av Kristen
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Tørre å vise interesse? Ikke noe er bedre enn en kvinne som tør å vise at hun liker deg, og som ikke er så forsiktig. Hvor du best møter noen? Kommer an på dine interesser/verdier og kommer helt an på hva du ønsker i en mann. På byen er det jo et sjansespill, det er jo fint liten garanti for at du møter noen med sammenfallende ønsker/holdninger/verdier da det på et vilkårlig sted er et vilkårlig utvalg av befolkningen. Anonym poster: 6bd88af295150beaef43176c588ac2de
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Vettu, for en liten stund siden så jeg en mann på byen som jeg bare MÅTTE få kontakt med. Jeg så med en gang at han var omsvermet, men tenkte at den som intet våger intet vinner. Så jeg gikk rett bort og begynte å prate og ta initativ, ente opp med nachtspill og dating noen uker etterpå. Så ville han ikke mer, men greit nok. Det som var gøy var at han så at det var skikkelig pluss i margen at jeg hadde vært så rett på og tok initativ på byen. Han digger det, og kunne ikke fordra damer som bare sto i baren og ventet på å bli sjekket opp. Så ingenting i veien for at damene kan ta det første skrittet!! Nå lot du denne sjansen gå fra deg, men husk det til neste gang. Ta en sjans, herregud vil man at det skal skje litt så gjør noe for det selv!! Ikke sitt og vent!!
Kaisamaia Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2013 Slapp heeeelt av og vær deg selv Takk <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå