Gå til innhold

hvordan endre seg så damer tar kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som ser veldig alvorlig ut og virker som jeg skremmer vekk damer.

Lagt merke til det mange ganger,

var ute i dag å hadde veldig lange ører. jeg gikk inn ett sted og hørte ei veldig pen dame si . jeg vil ha med han hjem igjen. jeg var den eneste mannen i nærheten så måtte vært meg. jeg så på henne og smilte litt.selv om jeg smiler s¨å ser jeg alvorlig ut da.

hørt det mange ganger, å han som ser så alvorlig ut at man tør ikke prate med ham...

er dere sånn damer? om en ser veldig alvorlig ut ,så er det hjelp nei,,selv om dere vil bli kjent med ham. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en mann ser gravalvorlig ut hele tiden, så kan jeg nok synes at han virker litt skummelt, men du prøvde jo å smile. Tror bare du må øve deg mer på å smile. Prøv i speilet!

Anonym poster: a80d07ba114d19c39f0b43278904b80f

Skrevet

Hvis en mann ser gravalvorlig ut hele tiden, så kan jeg nok synes at han virker litt skummelt, men du prøvde jo å smile. Tror bare du må øve deg mer på å smile. Prøv i speilet!

skummel ja. så da blir dere skremt selv om dere vil. hmmm ikke bra. men jeg er sånn, aldri smiler på bildr, eller foran ukjente. kun ved de som kjenner meg. hmmmm håpløst dette.

Skrevet

Tror også de fleste forstår at en som ser alvorlig ut like gjerne kan være sjenert som "farlig".

Skrevet

Men var du alene ute i dag uten kamerater?

Skrevet

Men var du alene ute i dag uten kamerater?

hadde med meg kamerater men de satt på ett bord. merker godt hvordan folk behandler meg som kjenner meg og de som ikke gjør. feks så ei dame en kompis driver på med. hun køddder og små kysser meg på kinnet hele tiden, det finner jeg ubehagelig. men er som dag og natt, de som kjenner meg og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...