Gå til innhold

Jeg slites mellom to menn. Vet ikke hva jeg skal gjøre! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med kjæresten min for noen måneder siden og da var kommunikasjonen og kjemien helt perfekt, og jeg var skikkelig forelsket. Det var skikkelig intenst, og det ble visst litt for mye rosenrødt. Han er en som må kline i full offentlighet og jeg er mer reservert på det feltet. Synes det er litt kleint at han hele tiden må klå på meg så mye ute blant folk. Hjelper ikke å si at "kan du ikke slutte?" fordi han sier da at "jeg er jo så glad i deg og vil vise det til hele verden!" Men jeg synes det er litt idiotisk når han vet at jeg ikke liker det så godt. Sist han kysset meg var midt i inngangen av en butikk, så vi sperret veien til folk som gikk inn og ut.Og jeg sa da at det var skikkelig unødvendig og da rynket han bare på pannen og skjønte ikke problemet. I tillegg er det noen småting som har lurt under overflaten en liten stund. (Han er i jobb og tjener nogenlunde godt, men det er irrelevant).

I tillegg så er jeg nesten blitt redd penisen hans fordi den er diger og sistgang så gjorde det sykt vondt og jeg blødde ganske mye. Og han kan bli skikkelig hardhendt i sex.

Så traff jeg en i forbindelse med noe annet. Det var mer sånn at jeg kan jo ikke stoppe å bli kjent med folk fordi jeg er i et forhold. Og han er en helt annen type, virkelig snill og god. Og der er også kommunikasjonen og kjemien helt perfekt.

Og "selvfølgelig" så begynner jeg å sammenligne sistnevnte med førstnevnte da jeg traff førstnevnte igjen. Og oppdager da at førstnevnte maser egentlig ganske mye om fremtiden, han er ganske lik en eks av meg i oppførsel og ansiktet. Han er fryktelig klengete og jeg må liksom lære ham opp på de fleste områder.

Mitt problem er at jeg har mistet litt av gløden over dette forholdet og det er nå nesten litt plagsomt. Jeg vet at førstnevnte kommer til å bli helt hysterisk hvis jeg gjør det slutt nå fordi han tydeligvis er veldig forelsket i meg, men jeg klarer ikke helt å se resten av livet mitt sammen med ham. Synd men sant. Så hva gjør jeg egentlig?

Vil helst ha konstruktive svar, hvis det er mulig? :(

Anonym poster: 649e32143faf68d0e962e4e4368f8a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke hva slags svar du får her når du allerede har bestemt deg på forhånd at du ikke orker å være sammen med han mer. Det er ditt liv og du som må vite hva du føler. For meg høres det ut som om dere er for forskjellige.

Anonym poster: f6329bf2747a89657efe7947a6e6021d

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper ikke hva slags svar du får her når du allerede har bestemt deg på forhånd at du ikke orker å være sammen med han mer. Det er ditt liv og du som må vite hva du føler. For meg høres det ut som om dere er for forskjellige.

Problemet er at selv om det kjennes ut som jeg har bestemt meg, så er jeg skikkelig usikker. :(

Hvis jeg hadde gått for å splitte opp, hva burde jeg egentlig si da? :(

Kan nevne at det er skikkelig sykt mye stress i mitt eget liv og at jeg føler at himmelen nesten detter i hodet på meg pga det. Og det er så utrolig slitsomt. Skal jeg vente og se eller hva? :(

Skrevet

Problemet er at selv om det kjennes ut som jeg har bestemt meg, så er jeg skikkelig usikker. :(

Hvis jeg hadde gått for å splitte opp, hva burde jeg egentlig si da? :(

Kan nevne at det er skikkelig sykt mye stress i mitt eget liv og at jeg føler at himmelen nesten detter i hodet på meg pga det. Og det er så utrolig slitsomt. Skal jeg vente og se eller hva? :(

Når du sier forskjellen er at han andre er mer god, vil du si han første er mer badboy?

Min tanke ts er at dersom han første hadde vært rett, hadde du da, så kort tid etter, begynt å like en annen? Det er jo snakk om i forelskelsesfasen...da skal man ikke tvile tenker jeg..

Er det andre ting med nr 1 som ikke er bra? Gir han deg dårlig magefølelse f.eks eller noe?

Er han i 30-årene? Minner om min nylige eks, sorry , tror alle er han for tida..:/

Skrevet

Jeg ville ha sagt det til ham at du synes dere er for forskjellige. Man merker ikke alltid hvordan en person er før man har vært sammen en stund.

Anonym poster: f6329bf2747a89657efe7947a6e6021d

Skrevet

Når du sier forskjellen er at han andre er mer god, vil du si han første er mer badboy?

Min tanke ts er at dersom han første hadde vært rett, hadde du da, så kort tid etter, begynt å like en annen? Det er jo snakk om i forelskelsesfasen...da skal man ikke tvile tenker jeg..

Er det andre ting med nr 1 som ikke er bra? Gir han deg dårlig magefølelse f.eks eller noe?

Er han i 30-årene? Minner om min nylige eks, sorry , tror alle er han for tida..:/

1. Han første er nok ikke så mye badboy, men han er så klengete at det blir slitsomt.

2. Nei, det er nettopp det. Men jeg lurer på om det kan være fordi det ble så innmari intenst. Han gjorde mange store ting pga meg, og jeg fikk litt bakoversveis av det. Uff. :(

3. Han har kritisert meg litt på væremåten min. Overraskende på meg, jeg har aldri kritisert ham.

4. Ja. Nærmere 40.

Skrevet

Ingen flere?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette forholdet kommer ikke til å fungere. Dere har bare vært sammen ei lita stund, og du irriterer deg allerede over mannen. I tillegg har du blitt interessert i en annen allerede. Jeg skjønner ikke hva du vil vente og se an? Bedre å kutte nå, enn å hale det ut enda lenger, slik at mannen blir enda mer knyttet til deg.

Jeg ville bare sagt til han at, beklager, men dette er ikke riktig for meg. Det er best at vi går hver vår vei nå, før det blir for seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Ingen flere?

Når du sier sexen kan være hardhendt med han første, mener du dominant S/M type?

Er han lærling ( jobb + studier ), bor i Oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...