Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sosialt akseptabelt å bruke lårhøye støvletter, om en ikke overdriver ellers?

Anonym poster: 0e02343231f3ad5cd6766c82b3ffe017

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosialt akseptabelt er det vel nok, men ikke særlig fint..

• Liker 1
Skrevet

Ytterst sjelden det ser bra ut.

• Liker 1
Skrevet

Det ser som regel rart ut. Til kjoler og skjørt blir det fort tacky, og over trange jeans ser det ut som man har tatt på seg et par trange svarte strømper utenpå buksene, noe som ikke er spesielt pent.

Skrevet

Sosialt akseptert? Det kommer helt an på hvem du spør, og svarene er egentlig ikke særlig mye å bry seg om. Gå i det du vil dersom du trives med det, og synes det er fint.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel sosialt akseptabelt, men som flere her nevner, svært sjeldent fint. Jeg hadde vel gitt noen blikk om jeg hadde sett noen gå med det.

Gjest Borghild
Skrevet

Syns det er horete. Men like over knærne kan være kult.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor lårhøye ja. Like over kneet funker, stopper de nærmere underlivet enn kneet er de for høye.

Skrevet

Syns det ser billig og horete ut, noen fine skinnstøvletter som stopper rett under kneet derimot er flott både til skjørt og trange jeans...

• Liker 2
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

sz24e0a8.jpg

Anonym poster: 0e02343231f3ad5cd6766c82b3ffe017

• Liker 1
Skrevet

Bare gå i det du vil! Bildet over her f.eks. er kjempefint og hun ser ikke horete ut i det hele tatt. Til søte kjoler er det kjempepent!!

Og jo flere "ikke-horer" som begynner å gå i lårlange boots..... jo bedre rykte vil de lårlange bootsene få.

AnonymBruker
Skrevet

syns det er fint jeg :-)

Anonym poster: aa6fba1e440dfb18eca033a303299146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...