AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg hjalp ei venninne gjennom en veldig tøff situasjon og tung periode for henne for noen måneder tilbake. Vi var venner før det, men vi pratet ikke så mye sammen på fritiden, og når vi først pratet sammen var det sjeldent så veldig seriøse samtaler. De siste månede derimot har vi pratet mye, ansikt til ansikt, over telefon og på nett. Hun har åpnet seg veldig for meg og jeg en del for henne, vi har hatt dype og gode samtaler. Ofte relatert til hennes situasjon. Nå har hun kommet seg igjennom den situasjonen og vi prater fortsatt sammen. Men hun har fått en veldig flørtete tone, vi har ikke møttes så ofte i det siste, men når vi har møttes har hun oppført seg veldig flørtete også. Til nå har jeg ikke flørtet tilbake, jeg synes jenta er kjempe ålreit, men jeg har ingen følelser for henne. Jeg ser på henne kun som en venn. Skal jeg bare fortsette å ignorere flørtingen hennes, vil det få henne til å innse at jeg ikke vil noe mer? Jeg vil gjerne være venn med henne fortsatt. Anonym poster: 0d674e8041d0ca4e0d744c5f72b63650
solch Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Vær ærlig, og direkte. Prøv å få satt fokus på at dere KUN er venner, på en eller annen måte. Gjør hun eller sier hun noe som kan oppfattes som mer enn bare en vennskaplig tone kan du si "nei dette ble litt rart, i og med at vi kun er venner" eller noe i den dur. håper du skjønner du tegninga.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Nei, jeg ville ikke tatt det opp så direkte med henne. Det kan gjøre henne så forlegen at vennskapet er over. Vær heller tydelig på at dere er venner, ikke flørt tilbake og finn gjerne på en annen dame som du har møtt. Å diskutere dating er en fin og klar måte å vise at man bare har vennskap i tankene. Anonym poster: 1e044ad9173876779a7fb74045ffcc6b 2
Nettinettet Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Spør henne om råd om et jenteproblem. Da vil hun forstå at du ikke er interessert i henne som noe annet enn venn uten at du må si det til henne. Hun vil kanskje bli skuffa og lei seg fordi hun håper at du er interessert, men det vil hun bli uansett, desverre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå