AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg savner eksen såå mye.. Vært slutt i ca en måned nå. Det var jeg som gjorde det slutt, og jeg angrer egentlig ikke. Vet jo at vi aldri kan ha det forholdet jeg vil ha. Men allikevel savner jeg han. Vi hadde jo også veldig mye bra sammen, og det var så lettvint å være med han. Har det ikke sånn med noen andre. Kjærligheten vi hadde var så intens.. Er det vanlig å savne en person så mye om man ikke tror man har en fremtid sammen? Jeg vet det er urettferdig av meg.. En jente han holdt på med før meg har begynt å "like" bildene hans på facebook nå, og kommenterer at han er så fin og søt, og jeg er SÅ sjalu.. Har ikke hatt noe annet enn vennskapelig tone med han over facebook. Gruer meg til å møte han, men vet jeg må for vi har fortsatt noe av hverandres ting. Anonym poster: c863f5a39abcda28f8ee335a78bced09
makkapakka Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Du savner ikke ham du savner noen.. det blir alltid tomt etter du har vært i et forhold og da er det lett å dra fram alt det gode, men du gjorde det jo slutt og da er det den grunnen som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Kjære TS. Jeg er også midt i et brudd nå, eller i vurderingen og er sååå redd for å føle det som deg i ettertid. men jeg er enig med brukeren over at du savner nok NOEN, eller det kan hende du savner ham såklart, men ofte er det det at du savner noen, og alle de hverdaglige små tingene som var gode kommer frem. Jeg ønsket litt jeg var i din situasjon nå og har tatt steget.. det er ikke ok å sitte i vurd. fasen eller være i et forhold som ikke er ok selvom man er glad i hverandre osv. Jeg tror, utifra hva du sier, at du har gjort et riktig valg og at dette er en HELT normal reaksjon. Det lureste er nok, som du kanskje har hørt før, og sosialisere deg, dra på cafe, trene, gjøre ting som gjør deg glad osv. Nå vet jeg ikke hvorfor det ble slutt da men prøv å ikke ha særlig kontakt med ham. det aller beste, som oftest etter et forhold er å ikke ha noe kontakt i kanskje et par uker, en mnd, så kan dere kanskje snakkes på melding eller noe. Siden dette er vondt for deg vil det nok bli MYE verre med mye face/sms kontakt og hvertfall fysisk kontakt. Det er vondt og også lett å bli sjalu via face. Kanskje du kan spørre han på en fin måte om du kan slette han fra facebook i en periode til du synes ting har roet seg litt for så å legge ham til igjen,og at du ikke mener noe vondt med det?? Det er kanskje det aller beste nå i din situasjon. Jeg føler jeg kjenner akkurat hvordan du har det nå, selvom jeg ikke er der selv, men kanskje kommer dit iløpet av uken.. Du klarer det du vil, singellivet er nok herlig når du virkelig får starta det, få fokuset ditt en annen plass enn eksen din Lykke til Anonym poster: dc23f30bb5f869c2e1587ea0cccb35bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Jeg som skrev over: Det er ikke sikkert du trenger slette ham heller, om han sjelden poster ting eller gjør at han kommer frem på forsiden. Så kan du lage en regel for deg selv at du IKKE skal sjekke siden hans iløpet av to uker, en mnd.. osv.. så slipper du slette ham. du gjør det i hvertfall bare verre om du sjekker Anonym poster: dc23f30bb5f869c2e1587ea0cccb35bc
Gjest anonym Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Jeg savner eksen såå mye.. Vært slutt i ca en måned nå. Det var jeg som gjorde det slutt, og jeg angrer egentlig ikke. Vet jo at vi aldri kan ha det forholdet jeg vil ha. Men allikevel savner jeg han. Vi hadde jo også veldig mye bra sammen, og det var så lettvint å være med han. Har det ikke sånn med noen andre. Kjærligheten vi hadde var så intens.. Er det vanlig å savne en person så mye om man ikke tror man har en fremtid sammen? Jeg vet det er urettferdig av meg.. En jente han holdt på med før meg har begynt å "like" bildene hans på facebook nå, og kommenterer at han er så fin og søt, og jeg er SÅ sjalu.. Har ikke hatt noe annet enn vennskapelig tone med han over facebook. Gruer meg til å møte han, men vet jeg må for vi har fortsatt noe av hverandres ting. Anonym poster: c863f5a39abcda28f8ee335a78bced09 Hei, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Har og nylig blitt slutt mellom han jeg ville satse på, ca 3-4 uker siden nå. Men der sa vi vel begge slutt, han og , pga mange ting...Vi hadde et turbulent forhold, men jeg kan love deg at vi hadde så sterke følelser, det har jeg fortsatt. Jeg vet ikke hva han tenker, vi har ikke hatt kontakt siden bruddet, og det var et vondt brudd, men utskjelling osv. Det er smertefullt å vite hva han tenker! Kanskje han har begynt å se ei ny, kanskje han er helt ferdig med meg...det er isåfall veldig vondt å svelge.. Deler av meg vil tilbake til han, mens noe sier meg at han ikke er bra for meg. Det er så vanskelig! Hvorfor kan dere aldri ha det forholdet du vil ha? Vet du hvordan han takler bruddet?
Gjest anonym Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Hei, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Har og nylig blitt slutt mellom han jeg ville satse på, ca 3-4 uker siden nå. Men der sa vi vel begge slutt, han og , pga mange ting...Vi hadde et turbulent forhold, men jeg kan love deg at vi hadde så sterke følelser, det har jeg fortsatt. Jeg vet ikke hva han tenker, vi har ikke hatt kontakt siden bruddet, og det var et vondt brudd, men utskjelling osv. Det er smertefullt å vite hva han tenker! Kanskje han har begynt å se ei ny, kanskje han er helt ferdig med meg...det er isåfall veldig vondt å svelge.. Deler av meg vil tilbake til han, mens noe sier meg at han ikke er bra for meg. Det er så vanskelig! Hvorfor kan dere aldri ha det forholdet du vil ha? Vet du hvordan han takler bruddet? Skrev nettopp til deg ts. Mente å skrive "det er smertefullt å IKKE vite hva han tenker"..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 TS her, Tusen takk for svar! Svarer bare i en post jeg. Til deg som vurderer.. Er du sikker bør du ikke utsette det så altfor lenge.. Jeg gjorde nok det. Jeg visste jo jeg ville savne han, men var samtidig feil å tviholde på et forhold jeg ikke trodde på. Det er utrolig vanskelig å gjøre det slutt med en man fortsatt har følelser for, men ble til slutt enig med meg selv at jeg ble i forholdet av egoistiske grunner (ville ikke være alene). Jeg har jo venner, jobb og skole, så kjeder meg ikke i hverdagen. Men trist følelse å ikke ha noen som bryr seg sånn ekstra om deg. En som kjenner deg så utrolig godt, inn og ut. Blir noen ganger litt overrasket over gode venninner, dvs hvor dårlig de egentlig kjenner meg. Det går nok over.. Men kommer nok aldri til å klare å gi slipp på følelsen at hva om.. Ble slutt pga hans livsstilsproblemer. Et forhold med han vil si ustabil økonomi og en kaotisk hverdag. Spennende en god stund, og hans herlige personlighet og utstråling holdt lenge, men fremtiden så ganske blek ut. Takk for svar kjære dere! TS Anonym poster: c863f5a39abcda28f8ee335a78bced09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå