Minya Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 ..som har OCD eller MÅ ha alt på dataen i orden og rekkefølge; http://www.sevenforums.com/network-sharing/128205-can-you-change-network-number.html Jeg sleit med at nettverkene på maskina mi dreiv å bytta nummer hele tiden, endte opp på Network 7 og Network 9 til slutt, noe som drev meg til vanvidd. Lykken er en enkel løsning jeg burde ha kommet på selv for lenge siden, men åpenbart var for dum til å se. (evt hadde for mye tunnellsyn)
TMB Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Eventuelt kan man deaktivere de nettverkskortene man ikke bruker, som f. eks. den Bluetooth-greia som pleier å være på nyere maskiner.
Minya Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2013 Deaktivere og reaktivere gjorde jeg mange ganger, det hjalp ingenting og noen ganger endte de opp med høyere tall enn da jeg deaktiverte dem Bluetooth finnes ikke i maskina mi, da det er en selvmekka desktop og ikke en laptop. Nå sitter jeg lykkelig med Network 1 og Network 2 etter å ha funnet løsningen i linken min.
Lutetium 71 Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Man kan også gå til Kontrollpanel - Nettverk og Internett - Nettverkstilkoblinger, velge det nettverket man vil endre navn på, og trykke F2. (Win 7)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå