AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Har tatt utallige tester hos Gynok. og prøvd å finne ut hvorfor vi ikke blir gravid, idag ringte de fra klinikken og fortalte at jeg har utviklet resistens mot spermiene hans. Jeg har EL som vanlig, og han hadde fine svømmere, så vi fortsatte å prøve, men ingenting skjedde..skjønte bare ikke hva som var galt, fram til idag.................................... Men jeg har litt problemer med å svelge dette vet ikke helt om jeg tror på det? har hørt om lignende før, men trodde ikke det kunne skje meg? de sa bare at vi måtte være avholden fra sex i 1mnd eller mer, og så prøve igjen.... Noen som har vært i lignende situasjon? hvordan løste dere det? vil gjerne høre fra andre i samme situasjon, tips, råd... Anonym poster: b14fe74cad82d734d60c40c11c6ccecb
Sueno Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Oi ... Det var ny lærdom. Men jeg tror nok keg ville hørt på dem siden det er jo de som skal ha peiling på slikt. Hvem andre skulle visst slikt bedre ?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Oi ... Det var ny lærdom. Men jeg tror nok keg ville hørt på dem siden det er jo de som skal ha peiling på slikt. Hvem andre skulle visst slikt bedre ? Vet ikke? men syns liksom det høres så urealistisk ut? jeg har lest og hørt om det tildigere, men det er snakk om 2% som kan få det. jeg har en feeling på at de bare sier det, fordi de egentlig ikke har noe svar på HVA det kan være, så de bare konkluderer med noe, bare for å berolige meg med en " lett" diagnose.. Jeg vet at JEG ikke høres realistisk ut, men jeg TROR faktisk ikke på de... eller så har jeg bare overbevist meg selv om at jeg ikke VIL tro på de... har ikke synket skikkelig inn heller... Anonym poster: b14fe74cad82d734d60c40c11c6ccecb
Sueno Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Ikke lett da ... Ser den ... Hva med å ikke komme i kontakt med sæd for en mnd som de sier da, og så se? For å eliminere bort teorien deres kanskje ?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Hva med en second opinion? Hør med en annen gynekolog. Kjenner du noen plager fra spermen da? Kløe, svie etc? Eller mener de egentlig at dere ikke matcher? For det kan ikke bevises. Anonym poster: a9a88e89b42570ddd89d425eee3c43c3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Selv om det "bare" skjer med 2%, så må jo noen være en av de 2%. Og det kan likegodt være deg som noen andre. Skjønner det er sårt, men gjør som de sier. Ta en pause, så prøv på nytt. Anonym poster: 77545a66428fa178c1d6491baa791dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå