Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Del Skrevet 22. mars 2004 ...er noe jeg har fått høre ofte i det siste. Og føler meg nesten litt snytt, for jeg ser det ikke selv!! :o har merket på mange av klærne min at de henger og slenger, men "ser" ikke selv at jeg har blitt tynn - dvs - klarer ikke sammenligne meg selv med hvordan jeg var før.. Må sies at jeg IKKE bevist har gått inn for å slanke meg, men har det siste året endret livsstil - spiser grønt og lite karbo, mye mer aktiv enn før osv. Føler meg bra, men ser ikke selv vektnedgangen, hvis dere skjønner?? Leste et sted at hjernen er kjapp med å omprogramme ny vekt til å bli oppfattet som idealvekt - er derfor folk som veier seg sjelden får sjokk hvis de har lagt mye på seg. Kan det være noe sånt her og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #2 Del Skrevet 22. mars 2004 Tror det er veldig vanlig for folk som går raskt opp og ned i vekt. Man har et indre bilde av seg selv som det tar lang tid å endre på. Derfor får vi sjokk når vi ser oss selv på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mars 2004 #3 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har også litt problemer med å se selv at jeg har blitt tynnere, jeg synes heller alle andre blir større.... Merker det på klærne og det holder for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rioo Skrevet 22. mars 2004 #4 Del Skrevet 22. mars 2004 samme her. hører det mest av bestemor da, hver gang jeg ser ho så er det åå som du har slanka deg. syns jeg er sånn jeg alltid har vært. men når jeg vet at det ikke er så veldig lenge siden jeg har vært 10kg tyngre enn hva jeg er nå, så lurer jeg på hvordan jeg så ut DA! :oops: har kommet til en sånn tøff milepæl nå, har iallefall 5kg å gå, men det er hardt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 HER VAR DET IKKE MYE SVAR TIL DEG GJEST! SIKKERT FORDI ALLE DE ANDRE HER SOM STREVER MED Å GÅ NED ER MISUNNELIGE! HVOR MYE HAR DU GÅTT NED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 HEI JEG ER 1.60 OG VEIER 50 KILO OG SYNS JEG SELV ER DRITFEIT DU HAR HELT RETT JEG VIL IKKE SVARE FOLK SOM ER FORNØYDE FORDI JEG FØLER MEG BARE ENDA FEITERE DA enten det, eller så interesserer det meg bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Uff tror du på 160 cm og 50 kg må ha problemer :o Du er jo ikke feit ,jeg er 150 cm og 47-48 kg og er akkurat passe, folk sier jeg er tynn.Så du må nok ha et litt forskrudd bilde av deg selv, og det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Hehe, jeg er også 1.60 og veier rundt 50-55 kilo. Synes ikke at jeg er smellfeit av den grunn. Men som noen sier, et indre bilde av seg selv er vanskelig å forandre. Har fått sjokk av enkelte bilder selv - er jeg virkelig så slank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Uff tror du på 160 cm og 50 kg må ha problemer :o Du er jo ikke feit ' date='jeg er 150 cm og 47-48 kg og er akkurat passe, folk sier jeg er tynn.Så du må nok ha et litt forskrudd bilde av deg selv, og det er ikke bra.[/quote'] Hørt om ironi? Ikke det nei. Det var nemlig det Kake brukte i innlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 27. mars 2004 #10 Del Skrevet 27. mars 2004 Uff tror du på 160 cm og 50 kg må ha problemer :o Du er jo ikke feit ' date='jeg er 150 cm og 47-48 kg og er akkurat passe, folk sier jeg er tynn.Så du må nok ha et litt forskrudd bilde av deg selv, og det er ikke bra.[/quote'] Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. mars 2004 #11 Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, jeg kjenner "problemet" med at det indre bildet ikke stemmer med det ytre. For, hver gang jeg ser meg i speilet blir jeg forundret over hvor tjukk jeg egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 28. mars 2004 #12 Del Skrevet 28. mars 2004 En dag er jeg tynnere når jeg ser meg i speilet.... dagen etter er jeg tykkere... på samme kveld er jeg tynnere.. neste kveld tykkere.. tror kroppsbildet mitt er personlighetsforstyrret :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå