Gå til innhold

Fant et par damesko som ikke var mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Etter jeg hadde vert borte en helg fant jeg et par damesko hjemme som ikke var mine. Han nekter for at han ikke vet hvem de er sine pg han har spurt alle som hadde vert der! Han nekter for at han kjenner til de! Hva skal jeg tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen har glemt de der, med mindre du kan komme på at du had lånt noen, en venninne av deg har glemt er par eller noe osv.

Anonym poster: d5d516b237ea7b6d3161644216ef0295

• Liker 2
Skrevet

At noen har satt de der for å la deg skjønne at typen ikke er trofast.

Gjest Anonymbruker
Skrevet

At noen har glemt de der, med mindre du kan komme på at du had lånt noen, en venninne av deg har glemt er par eller noe osv.

det hadde ikke vert noen damer der og det er heller ikke noen av mine venniner sine!
Skrevet

Han nekter for at han ikke vet hvem de er sine

Hva er da problemet? :P

Anonym poster: fd84a7e685f6e85d13eaba8d76e9f2a8

• Liker 7
Skrevet

Har personen som la de igjen gått hjem barfot da?

• Liker 24
Skrevet

det hadde ikke vert noen damer der og det er heller ikke noen av mine venniner sine!

Nei, da har han nok gått på fest og tatt med seg et par dame sko hjem. Helt klart...

• Liker 1
Skrevet

En kompis og dama hadde visst hatt en heftig krangel for hun fant mine sko der... Han visste ikke at det var mine og han "blacket" liksom helt ut når hun spurte han. Når jeg kom for å hente de trodde dama heldigvis på meg og alt var i orden :)

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Hva er da problemet? :P

Anonym poster: fd84a7e685f6e85d13eaba8d76e9f2a8

skulle stå: han nekter for å vite hvem sine det er!
Skrevet

Om han har vært utro så har han vel ikke invitert ei dame hjem, og de har hatt det så koselig at hun "glemte" å pakke de ekstra skoene hun pakket (og pakket ut?!?).

Skrevet (endret)

De kunne vært mine...........

Jeg var på vors ifjor, med finkjole og finsko, men pga det var vinter og isholke så hadde jeg Uggs på beina og skiftet til finskoene når jeg kom inn.

Uansett; skulle ute på byen, og jeg gadd ikke vente på taxi eller gå, så jeg haiket:) En snill mann stoppet og plukket meg opp, kjørte meg på den puben jeg skulle, men da jeg kom inn og skulle skifte til finskoene i garderoben så kom jeg på at jeg hadde glemt posen med skoene i bilen hans.... Skikkelig kjipt, var favorittskoene mine, og følte meg dust ute med Uggs til "den lille sorte"...

Ikke aner jeg hva han het heller, har lenge lurt på hva samboer tenkte..........(han hadde barnesete i baksetet, så antar han har samboer)

Herrefred; nå leste jeg at Ts skrev at de var i en pose! Er det en vinmonopolpose så er de mine!!

Endret av maya76
  • Liker 18
Gjest Anonymbruker
Skrevet

Jeg var på vors ifjor, med finkjole og finsko, men pga det var vinter og isholke så hadde jeg Uggs på beina og skiftet til finskoene når jeg kom inn.

Uansett; skulle ute på byen, og jeg gadd ikke vente på taxi eller gå, så jeg haiket:) En snill mann stoppet og plukket meg opp, kjørte meg på den puben jeg skulle, men da jeg kom inn og skulle skifte til finskoene i garderoben så kom jeg på at jeg hadde glemt posen med skoene i bilen hans.... Skikkelig kjipt, var favorittskoene mine, og følte meg dust ute med Uggs til "den lille sorte"...

Ikke aner jeg hva han het heller, har lenge lurt på hva samboer tenkte..........(han hadde barnesete i baksetet, så antar han har samboer)

Herrefred; nå leste jeg at Ts skrev at de var i en pose! Er det en vinmonopolpose så er de mine!!

de er nok ikke dine, var ikke polpose og har heller ingen barnesete i bilen
Skrevet

Artig. Håper de er dine :)

• Liker 2
Skrevet

de er nok ikke dine, var ikke polpose og har heller ingen barnesete i bilen

Det var dumt da.......øynet et håp at jeg hadde funnet skoene mine..

(men siden jeg gjorde denne tabben så er nå kanskje muligheten tilstedet for at noe lignende har skjedd)

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke hans da?

• Liker 7
Skrevet

Hvilken størrelse er det?

(Føler bare det er relevant, vet ikke hvorfor...)

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Det er ikke hans da?

kan umulig være hans

TS

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Hvilken størrelse er det?

(Føler bare det er relevant, vet ikke hvorfor...)

hvorfor det? Er det dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...