Brumm Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Hei jenter! Dere som er så utrolig flinke til å finne ting på nettet, håper dere kan hjelpe meg! Det blir ikke ambassadebryllup med flott kjole, det blir vielse i tingretten en fredag, uten noen tilstede, og ikke noe fest etterpå. Vurderte å stille i olabukse, kule støvletter og en stilig bluse, men nå lurer jeg på om jeg har lyst på noe penere? Så et flott sett i lin i Norsk Ukeblad i januar, fra noe de kalte I.K Collection, med vid bukse og en ermeløs topp til. Noen som har andre forslag til hva jeg kan ha, som er litt pyntet, men ikke for pent? Vi kommer antakelig til å benytte anledningen til å ta noen bilder hos fotograf,hadde jo vært hyggelig å se ut som et brudepar kanskje? Lurer på om jeg skal ha en liten bukett også.... På forhånd, tusen takk :-)
Tusenfryd Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 I mai burde det være, om ikke varmt, så i hvert fall noe som ligner på sommer! Jeg ser for meg en elfenbenshvit topp, gjerne i blankt stoff, eller duegrått? Gjerne med litt glitter eller paljetter på? Selskapsbuksen kan være vid, kanskje lin? Hva med lysegul eller beige topp med pynt på og vide, tynne linbuker til, helt enkle. Eller hva med en frekk, litt trang drakt med liten, nett jakke og en kort figursydd skjørt? Hvitt, eller lyseblått eller rosa? Rosa er jo veldig in nå, så det må være mulig å finne. Støvletter i mai? Det finnes masse lekre sandaler nå, med pynt og glitter på, det passer til begge antrekkene jeg foreslår.
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 En slags nett drakt da, eller en enkel og en vanlig kjole. Det finnes jo så masse fint å tøy nå. Om dere skal ta bilder ville jeg ha valgt en enkel sart farge, hva skal han ha på da? Synes dere bør matche litt. Men synes da en dag som det å gifte seg fortjener litt penere tøy enn olabukser, Om det ikke bare er i lunsjpausen.
Lullu Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Hei! Kommer ikke inn på sidene til Demetrios nå, men gå f.eks inn via www.brudekjoleformidlingen.no og inn på Demetrios. Her syntes jeg å huske at det finnes en stilig drakt. Bukse og topp m/ skjørt utenpå. Tror det var en her inne som skulle ha denne i tillegg til kjolen sin. Blir ganske pyntet den da, men det var kanskje ikke helt det du var ute etter. Søren at jeg ikke får lagt inn link her da!!!!!!!!!!!!
Peluche Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Hvis det er den drakten jeg tror, så tror jeg at jeg så den på et brudeshow- den kommer i sort også, og skjørtet kan tas av. Men jeg vet ikke om det er den du mener på.
Gjest Tex Skrevet 22. mars 2004 #6 Skrevet 22. mars 2004 Jeg kjøpte meg en helt enkel hvit tettsittende sommerkjole med spaghettistropper sist gang vi giftet oss, det er den jeg har på meg på bildet i avataren min. Kostet 199 kroner på Vero Moda og var kjempefin.....
Brumm Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2004 Hei! Takk for tips! Vi hadde i utgangspunktet tenkt til å stille i olabukse begge to, han med en stilig skjorte til, og jeg med en bluse jeg synes er litt kul (hører med til historien at begge er olabuksemennesker, og helst har på oss det, varierer overdeler etter hva vi skal...), men så begynte vi å prate om å ta bilder, og da lurte jeg på om jeg ville ha noe penere, og da vil jeg i tilfelle at han stiller i dress, evt. dressbukse og penskjorte.... Men jeg vet ikke helt da, jeg får ta meg en runde i butikker jeg ikke pleier å gå i, kan hende jeg detter over noe jeg bare MÅÅÅÅ ha :-) Skal vel i ett eller to brylluper utover sommeren, så da hadde jeg jo hatt et antrekk til det også, hvis jeg ikke finner noe hvitt da, selvfølgelig
Gjest MrsL Skrevet 22. mars 2004 #8 Skrevet 22. mars 2004 Her er linken til den drakten jeg tror de snakker om lenger opp her: http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...demetrios_sp_04 Du må antagelig holde musepekeren over de små bildene og litt ut i der kommer drakten. Klikk på den og du får stort bilde. I tillegg har de mye fint og rimelig her: http://www.snart-gift.no/selskapskjoler.htm
Gjest Paff Skrevet 22. mars 2004 #11 Skrevet 22. mars 2004 Den var jo rålekker! Husker jeg så i Se&Hør at da Espen Shampo Knudsen gifet seg (tror jeg det var) i Las Vegas hadde konen en rålekker enkel hvit dress fra et av de kjente designhusene.. Eller hva med å kjøpe en kjole/drakt/antrekk fra bergensdesigneren Anne Lise Tollefsen? (hun har levert antrekk til bl.a Silje Nergaard, Herborg kråkevik og værdamene på TV2..) Spesielle og gøye antrekk som også kan brukes senere. Hun har visst ikke nettside men se en BT-artikkel http://bt.no/NTB_inbox/article244508 (Sjekk den hvite kjolen!).
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #12 Skrevet 23. mars 2004 Er det denne dere mener? Ja, helt rett!! Syntes denne er kjempe tøff. Kan jo også brukes i andre bryllup uten skjørtet m/ en farget jakke til istedet? Man dukker ikke opp med hvit kjole i andres bryllup, men hvit drakt m/ farget jakke må jo være lov.
Brumm Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2004 Takk for tips igjen, den buksedressen var kul!! Men fant også endel fine kjoler på snart-gift, så jeg får se om jeg bestiller noen til prøving! Jeg har vært så fokusert på olabukse, at jeg har ikke sett for meg noe annet jeg, men når jeg først begynner å titte, kunne jeg jo tenkt meg alt!
Brumm Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2004 Liksom ingen mellomting heller da...... Jeg falt jo pladask for denne http://www.snart-gift.no/bariamethyst.htm Kanskje fint med olabukse under? Har sendt mail, får se om den finnes enda...
Grooo Skrevet 23. mars 2004 #16 Skrevet 23. mars 2004 Ja, den du viste fram der var kjempestilig Brumm! Gå for den eller noe annet som er litt mer pyntet enn olabukser i alle fall.. Som du sier bruker dere jo det "alltid" ellers, må da være stas å gjøre litt ekstra ut av bryllupsdagen selv om det ikke skal gjøres til noe stort!
Isiselin Skrevet 23. mars 2004 #17 Skrevet 23. mars 2004 Kjolen du viste frem nå sist var kjempepen, Brumm! Håper du får den! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå