Gjest Ts Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Hei. Kort og enkelt. Min kjæreste gjennom et år var utro mot meg for en kort tid tilbake. Han klinte med en dame rett foran nesa på meg, og de forsvant fra festen sammen. Hva de gjorde aner jeg ikke, men han har sagt i ettertid at det kun var klining. Jeg tilga, og vi jobber oss videre. Saken er den at for noen helger siden var jeg på fest hos en bekjent. Vi endte opp å snakke sammen hvor jeg var deppefull og fortale om episoden. Plutselig lener han seg mot meg å kliner til. Jeg stoppet han ikke, men etter 15 sekunder med klining, lente jeg meg bort og sa "Ja, heh. Takk. Dette skal ingen vite. Aldri ring meg, aldri send melding, jeg bryr meg ikke om deg og du bryr deg ikke om meg". Vi ble enige om å holde totalt kjeft om dette og det er INGEN fare for at noen kommer til å finne det ut. Greia er det at.. Det hjalp! Jeg tenker overhodet ikke på kjæresten min som dummet seg ut først, og jeg syntes det var utrolig deilig å bli "even" på en måte. Vi har det knallbra sammen, kommunikasjonen er som aldri før. Men.... Samvittigheten er der. Jeg har rett og slett dårlig samvittighet. Burde jeg fortelle han om det eller la vær? Vil den dårlige samvittigheten gå bort? Jeg vet ikke om han vil tilgi meg eller forlate meg om han får vite dette. Det er i tillegg mistanker om at jeg er gravid da mensen er uteblitt. Vi har leilighet og jeg studerer. Han har fast jobb.
Gjest Ts Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 *Jeg har aldri vært utro før i noen forhold, og heller aldri vært borti forhold med utroskap før fra noens side. Det er ingen fare for at det kommer til å skje igjen neste gang jeg blir full.
dobri123 Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Det spørs jo litt... På en måte er det alltid best å være ærlig, sannheten kommer som oftes for en dag uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå